دنیای اقتصاد، قزوین، مهرداد نوری: مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: تاکنون ۱۰۸ میلیارد تومان اعتبار برای طرح ملی جاده قزوین - الموت- تنکابن هزینه شده است. مهندس حامد مانی‌فر در نشست تشریح اقدامات انجام شده در حوزه راه و شهرسازی استان قزوین گفت: پروژه جاده قزوین- الموت به تنکابن از طرح‌های ملی است که ۹۴ کیلومتر آن در محدوده استان قرار دارد و تاکنون ۱۰۸ میلیارد تومان اعتبار در این پروژه هزینه شده است.

این مسوول یادآور شد: ۶۲ کیلومتر از مسیر این جاده در اولویت قرار دارد که این بخش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است. مانی‌فر بیان کرد: محور قزوین- رحیم‌آباد به کلاچای هم از دیگر طرح‌های مهم است که با ۷۰ کیلومتر مسافت تاکنون ۸ میلیارد تومان در آن هزینه شده است.

مانی‌فر به طرح «مهرگان» اشاره کرد و گفت: این طرح به عنوان بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر در استان قزوین با ۴۰۰هکتار مساحت بخش زیادی از توان مدیران را به خود اختصاص داده است. مانی‌فر گفت: هشت باب مدرسه هم تاکنون تکمیل شده و چهار باب مدرسه دیگر تا نیمه سال آینده تحویل آموزش و پرورش خواهد شد. این مسوول از ریل‌گذاری راه‌آهن قزوین به رشت هم خبر داد و اظهار کرد: این مسیر در محدوده استان ۶۰کیلومتر است که تاکنون ۷۰ درصد ریل‌گذاری آن انجام شده و کار با سرعت خوبی انجام می‌شود.

مانی‌فر به سفر وزیر راه و شهرسازی نیز اشاره و اظهار کرد: دراین سفر ۱۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شد.