دنیای اقتصاد، اهواز، محمد علاف‌پور: بزرگ‌ترین‌تقاطع غیرهمسطح جنوب غرب کشور در میدان شهید بندر (چهار شیر) اهواز کلنگ‌زنی شد. استاندار خوزستان در مراسم کلنگ‌زنی احداث تقاطع غیرهمسطح میدان شهید بندر گفت: تعریض پل شهید دقایقی که واقعا یکی از گره‌های اصلی ترافیک اهواز را باز کرد افتخاری برای شهرداری اهواز است. عبدالحسن مقتدایی اظهار کرد: پل شهید دقایقی نیز جزو افتخارات شهرداری و شورای شهر اهواز است. استاندار خوزستان یادآور شد: اگر قرار است تا چرخ توسعه استان و پیشرفت پروژه‌های عمرانی را ببینیم، باید همه دست به دست هم دهیم و به یکدیگر کمک کنیم. مقتدایی در ارتباط با پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان شهید بندر (چهارشیر) گفت: این پروژه بسیار با عظمت است و بدون تعارض به میدان و همچنین با همکاری شورای شهر و شهرداری اجرا می‌شود. البته همکاری میراث فرهنگی و سایر دستگاه‌ها نیز در اجرای این پروژه جای خود را دارد.

شهردار اهواز در این مراسم مدت اجرای این پروژه را ۳۰ ماه عنوان کرد و گفت: برای اجرای این تقاطع غیرهمسطح ۵۸۴میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

سیدخلف موسوی با اشاره به اینکه میدان چهارشیر در فهرست آثار تاریخی ملی ثبت شده است، افزود: این پروژه با همکاری و مجوز اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان اجرایی شده است.