حضور بخش خصوصی را پررنگ می‌کنیم

دنیای اقتصاد، اصفهان، علیرضا پویانسب: شهردار جدید اصفهان گفت: استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران برای اداره این کلان‌شهر از اولویت‌های کاری شهرداری در دوره جدید خواهد بود. مهدی جمالی‌نژاد با تشکر از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: شهرداری اصفهان برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در انجام طرح‌های کلان شهر اصفهان آمادگی دارد.

وی افزود: توسعه طرح‌های عمرانی، طرح‌های خدماتی و مشارکتی با بهره‌گیری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در داخل و خارج از کشور رویکرد اصلی شهرداری در دوره جدید است. وی در ادامه گفت: برای پیشرفت اصفهان ۱۷ برنامه و چشم‌انداز پیش‌بینی و در اختیار شورای شهر اصفهان قرار داده شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اصفهان، شهری هوشمند بر پایه دانش ساختاری و نخستین شهر کشور از لحاظ زیبایی، شادابی و سرزندگی است، افزود: این شهر به جاذبه اول گردشگری در کشور تبدیل می‌شود.

جمالی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه حضور بخش خصوصی در شهر پررنگ خواهد شد، ادامه داد: طرح‌های‌های بزرگ برای اصفهان تعریف و بخش خصوصی در این زمینه با قدرت وارد می‌شود و شهرداری در این خصوص جهت‌دهی و نظارت لازم را خواهد داشت.

شهردار جدید اصفهان افزود: مدیریت شهری در دوره جدید علاوه بر رویکرد توسعه‌ای قبلی، نگاه فرهنگی ویژه‌ای نیز به مناطق و محلات شهر اصفهان خواهد داشت.

جمالی‌نژاد تاکید کرد: درخصوص وضعیت گردشگری اصفهان قطعا در اولین جلسه با استاندار اصفهان مشکل سازمان گردشگری شهرداری حل می‌شود، چرا که با راه‌اندازی این سازمان بسیاری از مشکلات شهر در این زمینه مرتفع خواهد شد.

وی افزود: قطعا این سازمان با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری موازی کاری نخواهد داشت و پس از راه‌اندازی سازمان همه وظایف احراز شده و آن وظایفی که با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری یکی است از سازمان گردشگری شهرداری حذف می‌شود.