دنیای اقتصاد، کرمانشاه، الهام اکبری: کلنگ ساخت پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور استاندار و فرماندار کرمانشاه به زمین زده شد.

استاندار کرمانشاه در این مراسم گفت: راه‌اندازی این پردیس می‌تواند بسیاری از عقب‌افتادگی‌های این دانشگاه در افزایش و راه‌اندازی رشته‌های جدید را جبران کند.

ابراهیم رضایی بابادی اظهار امیدواری کرد: راه‌اندازی این پردیس بتواند فصل جدیدی در خدمتگزاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مردم باشد.

رضایی بابادی گفت: کرمانشاه از قدیم به عنوان یک قطب درمانی مطرح بوده و ایجاد یک پردیس جامع و مناسب نیاز اساسی آن بود که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مجوزهای لازم اخذ و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در حاشیه این مراسم گفت: احداث این پردیس علاوه‌بر اینکه توسعه دانشگاه علوم پزشکی را موجب می‌شود، باعث افزایش گروه‌های آموزشی و رشته‌های تحصیلی می‌شود. وی افزودن رشته‌های تحصیلات تکمیلی در گروه‌های مختلف را نیز یکی دیگر از مزایای احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در هر دوره پذیرای ۶۰ دانشجوی دندانپزشکی هستیم که با راه‌اندازی پردیس دانشگاه این تعداد به ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر افزایش می‌یابد. وی گفت: همچنین با راه‌اندازی این پردیس می‌توانیم دانشجویان خارجی بیشتری را پذیرش کنیم.