دنیای اقتصاد، تبریز، رعنا نیک‌رفتار: سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: تاکنون برای ۶۷۰هزار نفر ساعت از گردشگران تابستانی، توسط شهرداری تبریز خدمات ارائه شده است.

رضا خلیلی در گردهمایی تابستانی فعالان گردشگری شهرداری تبریز افزود: با اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته آب و هوای تبریز غیرمترقبه و گرم بود؛ ولی شاهد استقبال چشمگیر گردشگران از سراسر ایران بودیم.

وی ادامه داد: سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز و مناطق شهرداری طبق روال سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی را برای گردشگران تدارک دیده‌اند و از این تعداد برنامه درمجموع ۲۰۰ عنوان برنامه برای زمان باقی‌مانده از تابستان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به جشنواره‌های تابستانی این سازمان خاطر نشان کرد: مسابقه عکس سلفی، مسافر تبریز و مسابقه سفرنامه نویسی مسافر تبریز از جشنواره‌های برگزار شده ویژه سفرهای تابستانی است که امسال برای اولین بار برگزار شده و خوشبختانه مورد توجه گردشگران تبریز قرار گرفته است.

وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها معرفی جاذبه‌های گردشگری تبریز در فضای مجازی است و شهرداری تبریز در تلاش است با برگزاری مستمر این جشنواره‌ها از ظرفیت فضای مجازی برای جاذبه‌های تاریخی و گردشگری تبریز استفاده کند.