دنیای اقتصاد، سمنان: رئیس‌جمهوری و هیات دولت ۱۹ آبان به استان سمنان سفر می‌کنند.

سیدعباس دانایی، فرماندار سمنان در نشست شورای اداری سمنان با اشاره به پیشنهاد تکمیل ۳۰ طرح در این شهرستان که از ردیف اعتبار ملی برخوردارند در آستانه سفر کاروان تدبیر و امید به استان خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت سفر رئیس‌جمهوری به زادگاه خود، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات ماندگار، رفع مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات مردمی از اهداف این سفر است و با توجه به وحدت و همدلی و انسجام موجود در استان، امیدواریم شاهد توسعه بیش از پیش استان با اتخاذ تصمیم‌های این سفر باشیم. سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز دسترسی به بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی در بخش صادرات، بسترسازی لازم برای سرمایه‌گذاری‌های جدید و ارائه بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد ریال طرح پیشنهادی در بخش صنعت، معدن و تجارت و گردشگری را از برنامه‌های اقتصادی سفر کاروان تدبیر و امید به استان برشمرد. منوچهر صادقی تصریح کرد: توسعه کسب و کار، رونق گردشگری و تعریف ۱۰ بخش توسعه‌ای در استان با هدف توسعه سرمایه‌گذاری نیز از خدمات دولت در سمنان است.

وی ادامه داد: ۲۰۰ هزار میلیارد ریال طرح مشارکتی با بخش‌های خصوصی نیز جمع‌بندی و کارشناسی شده و در آستانه سفر دولت با بخش‌های اقتصادی غیردولتی فعال کشور در حال مذاکره برای سرمایه‌گذاری جدید هستیم.