بیشترین بازدهی
فرآورده‌های تزریقی دیروز در حالی عنوان نخست بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که کیمیدارو در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. کیمیدارو سود هر سهم سال‌جاری را 759ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از 60میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
لیزینگ ایران روز گذشته صدرنشین جدول کم‌ترین بازدهی روزانه شد. خدمات کشاورزی در رده دوم این گروه ایستاد. خدمات کشاورزی با سرمایه‌ای معادل 15میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را 613ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه بانک پارسیان معادل 5000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 381ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم ایران‌خودرو مبلغ 1204ریال و سرمایه آن معادل 4500میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. پتروشیمی خارک با سرمایه‌ای معادل 1000میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1914ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گروه صنعتی سدید در این گروه سوم شد. سرمایه گروه صنعتی سدید 200میلیارد ریال است و این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 480ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته معدنی دماوند به دست آورد. گل گهر در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه گل گهر برابر 440میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1631ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. چینی ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. چینی ایران با سرمایه‌ای برابر 84میلیارد و 300میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 85 رقم 599ریال در نظر گرفته است.

بیشترین بازدهی
مس شهید باهنر جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. حق تقدم توسعه فارس در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت توسعه فارس مبلغ 220 ریال و سرمایه آن معادل 102میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته کشت پیاذر به دست آورد. کمباین سازی در جایگاه دوم ایستاد. کمباین سازی با سرمایه 65میلیارد و 850میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 885 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری ساختمان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت کالسیمین معادل 195میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 3385 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم سرمایه‌گذاری ساختمان در سال جاری 300 ریال و سرمایه آن برابر 880میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر حق تقدم کالسیمین به خود اختصاص داد. فرآوری مواد معدنی در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت فرآوری مواد معدنی با سرمایه 16میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 6920ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که صدرا در این گروه سوم شد. سرمایه صدرا برابر 940میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1172ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه معدنی دماوند برابر 10میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200ریال پیش بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. کمک فنر ایندامین سایپا با سرمایه 13میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 1030ریال پیش‌بینی کرده است.

6

بیشترین بازدهی
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که مس شهید باهنر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت مس شهید باهنر سود هر سهم خود را مبلغ 640ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 225میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
عایق پلاستیک صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نگین طبس در رده دوم این گروه ایستاد. نگین طبس با سرمایه‌ای معادل 15میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1743ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه تراکتورسازی برابر 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 1255ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت سرمایه‌گذاری بازنشستگی در سال مالی 85 مبلغ 320ریال و سرمایه آن معادل 4800میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سایپا در رده دوم این گروه ایستاد. سایپا با سرمایه 5250میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر 1162ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده‌ را به دست آورد که آبادگران ایران در این گروه دوم شد. سرمایه آبادگران ایران بیش از 150میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 166ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. تکنوتار با سرمایه‌ای برابر 33میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 141ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قند قهستان جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. قندقهستان با سرمایه‌ای برابر 13میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم 329ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس