بیشترین بازدهی ماهانه
مس شهید باهنر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که پتروشیمی اراک در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. پتروشیمی اراک سود هر سهم خود را یک‌هزار و 956ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه «شاراک» معادل 750میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی هفتگی
البرز دارو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. قند تربت‌جام پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قجام» برابر رقم 463ریال و سرمایه آن معادل 20میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت حق تقدم کالسیمین به خود اختصاص داد. داروسازی اسوه در رده سوم این گروه ایستاد. «داسوه» با سرمایه 18میلیارد ریال سود هر سهم خود را در رقم یک هزار و 872 ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قائن در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد.سیمان کرمان نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سکارون» مبلغ 872 ریال و سرمایه آن برابر 208میلیارد و 833میلیون ریال است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را سرمایه‌گذاری بهمن به خود اختصاص داد. سرمایه «وبهمن» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 151ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت باما به خود اختصاص داد. فرآوری مواد معدنی در رده چهارم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه 16میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم شش‌هزار و 920ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه دوم شد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. معادن و فلزات سود هر سهم خود را مبلغ 310ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را معدنی دماوند به دست آورد. توسعه فارس در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «ثفارس» برابر 102میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 220ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
فولاد کاویان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کمباین‌سازی در رده نهم این گروه ایستاد. «تکمبا» با سرمایه 65میلیارد و 850میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 885ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری فرومولیبدن کرمان به دست آورد. نیروترانس در جایگاه دوم ایستاد. «بنیرو» با سرمایه 135میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 430ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
فرآوری مواد معدنی هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. سموم علف‌کش دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شسم» مبلغ 2هزار و 248 ریال و سرمایه آن معادل 10میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری توسعه ملی ارزا‌ن‌ترین سهم بود. گروه صنعتی بوتان در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «لبوتان» با سرمایه 114میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 72 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تایرا» در سال‌جاری مبلغ یک‌هزار و 255ریال و سرمایه آن بالغ بر 262میلیارد و 500میلیون ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
پاکسان هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که جام‌‌دارو در این گروه چهارم شد. سرمایه «فجام» معادل ده‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 687ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سیمان قائن در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه ششم این گروه را رایان سایپا به خود اختصاص داد. «ولساپا» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 640ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کارخانجات مخابراتی ایران جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «لکما» با سرمایه 61میلیارد و 400میلیون ریال، سود هر سهم را در رقم دوهزار و 819 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس