هفتگی
بیشترین درصد افزایش
بانک پاسارگاد جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. کابل سازی تک دهم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «بتک» مبلغ ۹۷۳ ریال و سرمایه آن معادل ۹ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته کارخانجات مخابراتی ایران به دست آورد. لبنیات کالبر در جایگاه نهم قرار گرفت و سود هر سهم خود را با سرمایه ۴۴ میلیارد ریال، ۲۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک پاسارگاد پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۹۵ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. شاهد در رده دوم این گروه ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه یک هزار و ۸۰۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خساپا» برابر ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. هپکو در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «تپکو» برابر ۳۹۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس پامچال جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «شپمچا» با سرمایه ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و ۴۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پارس پامچال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که چرخشگر در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «خچرخش» سود هر سهم خود را مبلغ 357 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 150 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم لیزینگ صنعت و معدن صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. بیمه البرز در رده دوم این گروه ایستاد. «البرز» با سرمایه‌ای معادل 600 میلیارد ریال، سودهر سهم خود را مبلغ 347 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام حق تقدم ایران ترانسفو پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه 27 هزار و258 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل293 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری سایپا در رده پنجم این گروه ایستاد. «وساپا» با سرمایه سه هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 459 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه چهارم شد. سرمایه «خودرو» معادل 6 هزار و 300 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 509 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر 70 میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ‌30 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه‌ای برابر 145 ‌‌میلیارد و 705 میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم 350 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

فصلی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم لیزینگ ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش فصل گذشته را از آن خود کرد که قند نیشابور در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قنیشا» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۶ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
لیزینگ غدیر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش فصل گذشته شد. شهد خوی در رده دهم این گروه ایستاد. «قشهد» با سرمایه‌ای معادل ۳۳ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
فصل گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۰۴ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته حق تقدم سرمایه گذاری امید به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده هفتم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ ‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۴۵۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم سرمایه گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک ملت در این گروه نهم شد. سرمایه «وبملت» معادل ۱۶ هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. دوده صنعتی با سرمایه‌ای برابر ۶۰ میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران یاسا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه‌ای برابر 60 میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 373 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس