بیشترین درصد افزایش
کابل سازی تک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گرجی در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «غگرجی» سود هر سهم خود را مبلغ 400 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 200 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم پلاسکوکار صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. فیبر ایران در رده دهم این گروه ایستاد. «چفیبر» با سرمایه‌ای معادل 15 میلیارد و 600 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 376 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته بانک پاسارگاد پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. مارگارین دراین دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه 360 میلیارد ریال بدست آورد . سود هر سهم این شرکت معادل 143 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. زامیاد در رده هشتم این گروه ایستاد. «خزامیا» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و 200 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 604 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری ایران خودرو در این گروه نهم شد. سرمایه «خگستر» معادل یک هزار و 500 میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 297 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. ملی سرب و روی ایران در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فسرب» برابر 322 میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 102 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان فارس نو جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «سفانو» با سرمایه‌ای برابر 350 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 90 رقم 640 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
قطعات فولادی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. معادن منگنز ایران چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کمنگنز» مبلغ ۵۳۱ ریال و سرمایه آن معادل ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم توسعه فارس به دست آورد. ایران مرینوس در جایگاه نهم قرار گرفت و سود هر سهم خود را با سرمایه ۶۵ میلیارد ریال، ۲۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک پاسارگاد پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۹۵ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. شاهد در رده دوم این گروه ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه یک هزار و ۸۰۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که پارس خودرو در این گروه سوم شد. سرمایه «خپارس» برابر دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. هپکو در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «تپکو» برابر ۳۹۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
سرمایه گذاری رنا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان کارون جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «سکارون» با سرمایه ۲۰۸ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۶۴۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پارس پامچال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که آهنگری تراکتور سازی در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «خاهن» سود هر سهم خود را مبلغ 919 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 64 میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم توسعه فارس صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. آسیا در رده هفتم این گروه ایستاد. «آسیا» با سرمایه‌ای معادل 455 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 404 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک پاسارگاد پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ماشین سازی اراک در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 540 میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 167 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری سایپا در رده سوم این گروه ایستاد. «وساپا» با سرمایه سه هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 459 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه دهم شد. سرمایه «اخابر» معادل 45 هزار و 873 میلیارد و 655 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 339 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر 70 میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ‌30 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
سرمایه گذاری رنا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه‌ای برابر 145 ‌‌میلیارد و 705 میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم 350 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس