روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم رایان‌سایپا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که بهنوش در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غبهنوش» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۶۳۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۱میلیارد و ۱۵۲میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
معادن بافق صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کاغذسازی کاوه در رده دوم این گروه ایستاد. «چکاوه» با سرمایه‌ای معادل ۲۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را رایان‌سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «ولساپا» معادل ۴۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم خساپا مبلغ ۸۰۶ریال و سرمایه آن معادل ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل دوهزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۲۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری امید در این گروه پنجم شد. سرمایه «وامید» معادل ۴هزارمیلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. جام دارو در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فجام» برابر ۲۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. تکین‌کو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «رتکو» با سرمایه‌ای برابر ۱۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۷ در رقم ۱۷۶۴ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پلاسکوکار جایگاه اول جدول بیشترین‌درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. قطعات فولادی هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فنورد» مبلغ 803ریال و سرمایه آن معادل 48میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین‌درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته ایران‌خودرو به دست آورد. قند نقش جهان در جایگاه سوم ایستاد. «قنقش» با سرمایه 35میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 975ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد خراسان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کگل» معادل 880میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 2703ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» در سال‌جاری 717ریال و سرمایه آن برابر یک هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. فولاد خراسان در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «فخاس» با سرمایه یک هزار‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 763ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 604ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سغرب» برابر 187میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 139ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه ۳۴میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم ۸۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
گرجی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که معدنی دماوند در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «کدما» سود هر سهم خود را مبلغ 400 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده میلیارد ریال است.

7

بیشترین درصد کاهش
داروسازی داملران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پگاه اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «غشصفا» با سرمایه‌ای معادل 84 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 184 ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
فولاد خراسان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر 5هزارو 789 میلیاردو 645 میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 1114ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی 87 مبلغ 601 ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. کشتیرانی در رده سوم این گروه ایستاد. «حکشتی» با سرمایه 5 هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر 476 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که کنتورسازی ایران در این گروه هشتم شد. سرمایه «آکنتور» معادل 105میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 596 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر قند قهستان به دست آورد. سیمان داراب با سرمایه‌ای برابر 249 میلیارد و 606 میلیون ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 435 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر 600 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 406 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس