روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم ‌پارس‌ سویچ در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که مپنا در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «رمپنا»سود هر سهم خود را مبلغ۳۳۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷هزارو ۹۵۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
داروسازی‌ جابرابن‌حیان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد.کشتیرانی در رده دهم این گروه ایستاد. «حکشتی» با سرمایه‌ای معادل ۸هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
صدرا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مالی‌ و اعتباری‌سینا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وسینا» مبلغ ۲۷۰ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک‌ملت به خود اختصاص داد. بانک‌تجارت در رده دوم این گروه ایستاد. «وتجارت» با سرمایه‌ای معادل ۱۰هزار و ۴۳۷میلیارد و ۳۸۴میلیون‌ ریال، سود هر سهم خود را ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌ملت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پتروشیمی‌خارک در این گروه ششم شد. سرمایه «شخارک» معادل یک هزارمیلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد‌خوزستان به دست آورد. فولادخراسان در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «فخاس» برابر یک هزار و ۵۰۰‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک‌شرق جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد.«خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۸۲۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم ‌فرآورده‌های ‌تزریقی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پتروشیمی شیراز دهم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «شیراز» مبلغ 23ریال و سرمایه آن معادل دو هزار و550‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته تکین‌کو به دست آورد. گلتاش در جایگاه دهم ایستاد. «شگل» با سرمایه 45میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 887ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
صدرا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پالایش نفت اصفهان در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شپنا» در سال‌جاری 1494ریال و سرمایه آن برابر 4هزار و 162میلیارد و 258میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک‌تجارت به خود اختصاص داد. معادن ‌و فلزات در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «ومعادن» با سرمایه یک هزارو893میلیارد و 375میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 562ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌تجارت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه چهارم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک هزارمیلیارد ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را مبلغ 125ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. چین‌چین در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «غچین» برابر 22میلیارد و 400میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 50ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات ‌اتومبیل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم1300ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم‌ داروسازی ‌زهراوی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سالمین در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «غسالم» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
کابل‌سازی‌ ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کاشی سینا در رده هشتم این گروه ایستاد. «کساوه» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۱میلیارد و ۵۰۰‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
مالی واعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد.سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۸ مبلغ ۶۷۴ریال و سرمایه آن معادل ده‌هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک ملت به خود اختصاص داد. بانک کار آفرین در رده هشتم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آبادگران در این گروه هشتم شد. سرمایه «ثاباد» معادل ۱۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۲۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. ایران گچ با سرمایه‌ای برابر ۱۵میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. آذریت جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «ساذری» با سرمایه‌ای برابر ۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۲۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس