روزانه
بیشترین درصد افزایش شهد ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که تکین کو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «رتکو» سود هر سهم خود را مبلغ دو هزار ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 10میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
بسته‌بندی ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. لعابیران در رده هشتم این گروه ایستاد. «شلعاب» با سرمایه‌ای معادل 35میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 807ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام مالی سینا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. «رایان سایپا» در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 450میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 768ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک تجارت به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دهم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1031ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک تجارت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه سوم شد. سرمایه «فولاد» معادل 15هزار و 800میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 223ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد‌خوزستان به دست آورد. کالسیمین در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فاسمین» برابر 195میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 233ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز رنگین در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک‌ شرق جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر 105میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی 87رقم 829 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم کشتیرانی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. داروسازی ابوریحان هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دابور» مبلغ ۸۳۴ریال و سرمایه آن معادل ۶۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته گروه صنعتی بوتان به دست آورد. سیمان هگمتان در جایگاه دهم ایستاد. «سهگمت» با سرمایه ۵۰۲میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بانک تجارت پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. «مالی سینا» در این دسته بندی رتبه چهارم را با سرمایه دو هزار میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۷۰ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. بانک ملت در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «وملت» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک ‌ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه ششم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک هزارمیلیارد ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادخوزستان به دست آورد. شهدخوی در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «قشهد» برابر ۳۳میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات‌ اتومبیل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه ۱۲۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۱۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم ‌داروسازی‌ زهراوی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که فرآوری مواد معدنی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فرآور» زیان هر سهم خود را مبلغ 106ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 48میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌ سیمان ‌ارومیه صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کاشی اصفهان در رده نهم این گروه ایستاد. «کصفا» با سرمایه‌ای معادل 150میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 325ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. «زامیاد» در این دسته‌بندی‌رتبه هشتم را با سرمایه یک هزار و 200میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1083ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک ملت به خود اختصاص داد. بانک کار آفرین در رده نهم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 790ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آبادگران در این گروه هشتم شد. سرمایه «ثاباد» معادل 150میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 260ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر 60میلیارد و 292میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 37ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. آذریت جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «ساذری» با سرمایه‌ای برابر 6 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 2261ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس