بیشترین درصد افزایش هفتگی
حق‌تقدم‌داروسازی زهراوی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. فرآوری موادمعدنی دوم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «فرآور» مبلغ 106ریال و سرمایه آن معادل 48‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق‌تقدم داروسازی زهراوی صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. صدرا در رده نهم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یکهزار و 500میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را 125ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت حق‌تقدم داروسازی به خود اختصاص داد. پتروشیمی‌خارک در رده دهم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1031ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان اردبیل در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. تایدواتر خاورمیانه هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «رانفور» 1296‌ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 216‌میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک‌ملت به خود اختصاص داد. بانک‌کارآفرین در رده هشتم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دو هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 790ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه سوم شد. سرمایه «فولاد» برابر رقم 15‌هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 223ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فولادکاویان به دست آورد. بین‌المللی پارس در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «شپارس» معادل 40میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 102ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق‌تقدم پارس مینو به دست آورد. ایران مرینوس در جایگاه هفتم ایستاد. «نمرینو» با سرمایه 65‌میلیارد ریالی، زیان هر سهم خود را 378ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق‌تقدم‌پارس مینو در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که ناب در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «غناب» سود هر سهم خود را157ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 20‌میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
ناب هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. ایران ترانسفو دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بترانس» 2223ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 300‌‌میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته تکسرام ارزان‌ترین سهم بود.آبگینه در جایگاه پنجم این گروه ایستاد. «کابگن» با سرمایه 93میلیارد و 900‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را 31ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
حق تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که ایران ارقام در این گروه چهارم شد. سرمایه «مرقام» برابر رقم 50‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1276ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سیمان ایلام در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه نهم این گروه را قند هگمتان به خود اختصاص داد. «قهگمت» با سرمایه 30‌میلیارد و 60‌میلیون ریال سود هر سهم خود را 456ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 411‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس