روزانه

بیشترین درصد افزایش

سرمایه گذاری بوعلی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پمپ سازی ایران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «تپمپی» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۱۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم ماشین سازی اراک صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. تایدواتر خاورمیانه در رده هفتم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه‌ای معادل 628 میلیارد و 588 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 772 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

روزگذشته پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری بوعلی در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۸۰۰ میلیارد ریال بدست‌آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۲۶۵ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. گل گهر در رده هشتم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل 6هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1100ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

پالایش نفت بندرعباس دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توکا فولاد در این گروه هفتم شد. سرمایه «وتوکا» معادل ۲۶۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. قند نیشابور با سرمایه‌ای برابر 36 میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 353 ریال پیش‌بینی کرده‌است.

کمترین نسبت P/E

روز گذشته رایان سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. بین المللی توسعه ساختمان جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «ثاخت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۹۹۸ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

سرمایه گذاری بوعلی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. پاکسان نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شپاکسا» مبلغ 670 ریال و سرمایه آن معادل 135 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم موتورسازان تراکتور به دست آورد. موتوژن درجایگاه ششم ایستاد. «بموتو» سود هر سهم خود را با سرمایه ۳۴۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ۶۷۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

هفته گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. کالسیمین در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه 943 میلیارد و 800 میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1238 ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. پتروشیمی شیراز در رده پنجم این گروه ایستاد. «شیراز» با سرمایه دو هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده

بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری سپه در این گروه چهارم شد. سرمایه «وسپه» برابر دو هزار و 392 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 338 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «خاذین» برابر ۱۰۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E

نوش مازندران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران یاسا جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه 60 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1448 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

پگاه خراسان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که تکنوتار در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «تکنو» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۵ میلیارد و ۲۴۳میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم موتورسازان تراکتور صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. کاشی اصفهان در رده ششم این گروه ایستاد. «کاصفا» با سرمایه‌ای معادل 150 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 13 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم

ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مس ایران به خود اختصاص داد.بانک پاسارگاد در رده هشتم این گروه ایستاد. «وپاسار» با 27 هزار و 258 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 370 ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده

ایران خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه هشتم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. مهرکام با سرمایه‌ای برابر 552 میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 6 ریال پیش‌بینی کرده‌است.

0

کمترین نسبت P/E

نوش مازندران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۲۰ ریال پیش‌بینی کرده‌است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس