روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم سیمان تهران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که ایران ارقام در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «مرقام» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه «مرقام» معادل ۵۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
گل گهر صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سرمایه‌گذاری بیمه در رده دوم این گروه ایستاد. «وبیمه» با سرمایه‌ای معادل ۷۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
گل گهر پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل گهر در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» مبلغ ۲۳۸۴ ریال و سرمایه آن معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز گل‌گهر به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۸۴۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد خراسان در این گروه سوم شد. سرمایه «فخاس» بیش از یک هزار میلیارد ریال است. «فخاس» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کابل باختر به دست آورد. پلاستیک شاهین در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «پشاهن» برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
ایتالران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. شیمیایی سینا دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شسینا» مبلغ 909 ریال و سرمایه آن معادل 23میلیارد و 625میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در 7روز گذشته گل‌گهر به دست آورد. سرمایه‌گذاری غدیر در جایگاه سوم ایستاد. «وغدیر» با سرمایه 6هزار و 75میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 394ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
زامیاد پرطرفدارترین سهم در 7روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را سیمان نی‌ریز به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت سیمان نی‌ریز معادل 50میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 815ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
زامیاد جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه معادن روی ایران در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کروی» در سال جاری 1042 ریال و سرمایه آن برابر 548میلیارد و 625میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری ساختمان به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 628 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ساختمان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که نیرو ترانس در این گروه هفتم شد. سرمایه «بنیرو» برابر 135میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 494 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. گرجی در جایگاه نهم قرار گرفت. «غگرجی» برابر 10میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 140 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 260 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که لعابیران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت لعابیران سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
کابل باختر صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان غرب در رده سوم این گروه ایستاد. سیمان غرب با سرمایه‌ای معادل ۱۸۷میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه ایران‌خودرو برابر پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۰۰ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فجر» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۲۲۱ریال و سرمایه آن معادل ۴۲۹میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولادمبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. نفت بهران در رده چهارم این گروه ایستاد. نفت بهران با سرمایه ۱۸۰میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۳۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان دشتستان در این گروه سوم شد. سرمایه سیمان دشتستان بیش از ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. سیمان اصفهان با سرمایه‌ای برابر ۷۶میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۷۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۸۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس