روزانه
بیشترین درصد تغییر
حق تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر روزانه را از آن خود کرد که سیمان شرق در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «سشرق» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۲۰میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
حق تقدم داروسازی ابوریحان صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر روزانه شد. قطعات فولادی در رده چهارم این گروه ایستاد. «فنورد» با سرمایه‌ای معادل ۴۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه ششم این گروه را تایدواتر به خود اختصاص داد. سرمایه «حتاید» معادل ۲۱۶میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۹۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری نیرو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ونیرو» مبلغ ۱۸۵ریال و سرمایه آن معادل ۲۴۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده ششم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۴۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه سوم شد. سرمایه «وتوصا» بیش از ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است. «وتوصا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان هگمتان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «سهگمت» برابر ۴۳۲میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۴۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد تغییر
حق تقدم سیمان شاهرود جایگاه اول بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان تهران هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ستران» مبلغ 620ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و 93میلیارد و 743میلیون ریال است.

کمترین درصد تغییر
رده نخست کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز گذشته پگاه اصفهان به دست آورد. آذریت در جایگاه هفتم ایستاد. «ساذری» با سرمایه شش‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3968ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خزامیا» معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 703ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم ر ا به دست آورد. پارس‌خودرو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال‌جاری 501ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2384ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه نهم شد. سرمایه «وپارس» برابر پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 443ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر 275میلیارد و 659میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 410ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
فنرسازی زر در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کاشی نیلو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد «کنیلو» با سرمایه 104میلیارد و 318میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 607ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد تغییر
حق تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که سایپا در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «خساپا» سود هرسهم خود را مبلغ ۷۰۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است.

۷

کمترین درصد تغییر
لیزینگ صنعت و معدن صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر ماهانه شد. سالمین در رده نهم این گروه ایستاد. «غسالم» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «فولاد» برابر ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۵۱۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «ومعادن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۷۶۸ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. مس ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه پنج‌هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۱۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که چادرملو در این گروه هفتم شد. سرمایه «کچاد» بیش از دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. تکنوتار با سرمایه‌ای برابر ۳۳میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۸۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سایپادیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم ۱۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس