روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه معادن روی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که جوش و اکسیژن در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فجوش» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰میلیارد و ۳۵۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سیمان خاش صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داروسازی زهراوی در رده پنجم این گروه ایستاد. «دزهراوی» با سرمایه‌ای معادل ۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
توسعه صنعتی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه ششم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخوز» معادل دو هزار و ۱۹۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز توسعه صنعتی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تایرا» مبلغ ۵۵۰ریال و سرمایه آن معادل ۹۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. ایران‌مرینوس در رده ششم این گروه ایستاد. «نمرینو» با سرمایه‌ای معادل ۳۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مهرکام دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آذرآب در این گروه دهم شد. سرمایه «فاذر» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است و زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته ایران‌مرینوس به دست آورد. خوراک دام پارس در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «غدام» برابر ۲۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. هپکو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «تپکو» با سرمایه‌ای برابر ۳۹۷میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۷ رقم ۴۰۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
داروسازی ابوریحان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت‌روز جاری از آن خود کرد. صنعتی اردکان چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کسرا» 169ریال و سرمایه آن معادل 42میلیارد و 500میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت‌روز گذشته پگاه خراسان به دست آورد. حمل و نقل توکا در جایگاه هشتم «حتوکا» با سرمایه 51میلیارد و 537میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 330ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت‌روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خزامیاد» معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 703ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی فن‌آوران در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم«شفن» در سال جاری 1372ریال و سرمایه آن برابر 950میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. کیمیدارو در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «دکیمی» با سرمایه 120میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1002 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
آذرآب در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مهرکام در این گروه پنجم شد. سرمایه «خمهر» برابر 552میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 570 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. نورد آلومینیوم در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فنوال» برابر 51میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 81 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم 910 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کاشی سینا در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کساوه» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند بیستون در رده دوم این گروه ایستاد. «قستون» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سرمایه «شخارک» برابر یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۱۲۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال‌مالی ۸۷ مبلغ ۶۳۵ریال و سرمایه آن معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سیمان اردبیل در رده چهارم این گروه ایستاد. «ساربیل» با سرمایه ۷۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۲۰۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ریخته‌گری تراکتورسازی در این گروه هفتم شد. سرمایه «ختراک» معادل ۲۱۳میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. نساجی بروجرد با سرمایه‌ای برابر ۱۴۸میلیارد و ۲۱۲میلیون ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. فنرسازی زر جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خزر» با سرمایه‌ای برابر ۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس