روزانه
بیشترین درصد افزایش
داروسازی امین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که نصیرماشین در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «خنصیر» سود هر سهم خود را مبلغ۳۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۳۴میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
آذریت صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. گالوانیزه سپاهان در رده چهارم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه‌ای معادل۴۲۹میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۵۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام فولادمبارکه پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. فرآوری مواد معدنی در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه۴۸میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۲۸ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا به خود اختصاص داد. داروسازی دکتر عبیدی در رده سوم این گروه ایستاد. «دعبید» با سرمایه‌ای معادل۵۶میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۱۸۲۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر دراین گروه هفتم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶هزار و۷۵میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۵۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایتالران به دست آورد. چین‌چین در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «غچین» برابر ۲۲میلیاردو۴۰۰ میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لوله و تجهیزات‌سدید جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «فسدید» با سرمایه‌ای برابر۹۷ میلیارد‌و ۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم ۱۳۸۱‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ایران یاسا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری پردیس ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «پعایق» مبلغ200ریال و سرمایه آن معادل200 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سرمایه‌گذاری بوعلی به دست آورد. سرمایه‌گذاری رنا در جایگاه نهم ایستاد. «ورنا» سود هر سهم خود را با سرمایه یک هزارو600 میلیارد ریال، 400 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام حفاری شمال پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه45 هزار و 873میلیارد و 655 میلیون ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل172‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر حفاری شمال به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «فاسمین» با سرمایه 195 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ1156 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حفاری شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که لیزینگ غدیر در این گروه دوم شد. سرمایه «ولغدر» برابر 300 میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ190ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته بسته بندی مشهد به دست آورد. معادن بافق در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «کبافق» برابر 10میلیارد و125 میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ280 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه سه هزارو520میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم401 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
قند لرستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نورد آلومینیوم در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «فنوال» سود هر سهم خود را مبلغ۲۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۵۱ میلیارد ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان فارس و خوزستان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان مازندران در رده هفتم این گروه ایستاد. «سمازن» با سرمایه‌ای معادل۲۷۳ میلیاردو۹۹۶ میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۷۳۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پارسیان در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۹هزارمیلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۵۳۴‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولادمبارکه به خود اختصاص داد. پالایش‌نفت‌اصفهان در رده هفتم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه۴هزارو۱۶۲میلیارد و ۲۵۸میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر۱۰۱۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه نهم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و۵۰۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایتالران به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر ۹۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو۲۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۵۲۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس