هفتگی
بیشترین درصد افزایش
شیشه قزوین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وپترو» مبلغ۵۶ ریال و سرمایه آن معادل یک هزارو۸۲۰ میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته ناب به دست آورد. قند نقش جهان در جایگاه هشتم ایستاد. «قنقش» سود هر سهم خود را با سرمایه ۳۵ میلیارد ریال،۱۰۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام مخابرات ایران پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری بوعلی در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۸۰۰ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۰۰ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات ایران به خود اختصاص داد. سایپا در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۶۶۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه ششم شد. سرمایه «فولاد» برابر ۱۵هزارو ۸۰۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۴۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. معادن بافق در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کبافق» برابر ۱۰میلیارد و۱۲۵ میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۲۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه۵۵۲ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم۳۶۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم شیشه همدان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قند لرستان در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قلرست» سود هر سهم خود را مبلغ 853 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 24 میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان غرب صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کاشی نیلو در رده سوم این گروه ایستاد. «کنیلو» با سرمایه‌ای معادل104 میلیاردو318میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ512 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران خودرو در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 6 هزارو 300 میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 385ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. حفاری شمال در رده نهم این گروه ایستاد. «حفاری» با سرمایه 2 هزارو605 میلیاردو405 میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر302 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه سوم شد. سرمایه «ورنا» معادل یک هزار و600 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل400 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر صدرا به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر 93میلیارد و 900 میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ10 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو200 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم525 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

فصلی
بیشترین درصد افزایش
آهنگری تراکتور سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش فصلی را از آن خود کرد که صدرا در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «خصدرا» سود هر سهم خود را مبلغ۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
پارس خزر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش فصلی شد. ایرانیت در رده نهم این گروه ایستاد. «سایرا» با سرمایه‌ای معادل۴۵ هزارو۶۰۰ میلیارد ‌ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ۳۲۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
فصل گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۶ هزارو ۷۵ میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۵۹۷ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مخابرات ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «اخابر» با سرمایه ۴۵هزارو۸۷۳ ‌میلیاردو۶۵۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر۱۷۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که حفاری شمال در این گروه دهم شد. سرمایه «حفاری» معادل۲ هزار و ۶۰۵ میلیاردو ۴۰۵میلیون ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل۳۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته صدرا به دست آورد. شهد خوی با سرمایه‌ای برابر ۳۳ میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۳۴‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی سعدی جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «کسعدی» با سرمایه‌ای برابر۹۸ میلیاردو ۵۰۰میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۵۰۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس