روزانه
بیشترین درصد افزایش
پتروشیمی اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که نیروی زنگان در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «شزنگ» سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت۲۸میلیارد است.

بیشترین درصد کاهش
جام دارو صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. قند ثابت در رده دوم این گروه ایستاد. «قثابت» با سرمایه‌ای معادل۱۰۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ۱۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام صدرا پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران خودرو دیزل در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و ۶۰۰میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۰۰ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی فن آوران به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده ششم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه‌ای معادل ۵ هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را۵۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
ایران خودرو روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان شمال در این گروه سوم شد. سرمایه «سشمال» معادل ۸۲۶ میلیارد و ۹۷۸میلیون ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۱۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سرمایه گذاری پتروشیمی به دست آورد. ماشین سازی اراک در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «فاراک» برابر۵۴۰میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان دورود جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «سدور» با سرمایه‌ای برابر۸۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم دو هزار و۱۰۵ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم داروسازی امین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. پست بانک ایران سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وپست» مبلغ330ریال و سرمایه آن معادل 561میلیارد و 143میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته توسعه معادن روی به دست آورد. فرآورده های نسوز در جایگاه چهارم ایستاد. «کفرا» سود هر سهم خود را با سرمایه68 میلیارد ریال، 863 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 10هزار و 400میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل664ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز گذشته بیمه پارسیان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 667ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بیمه پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری بازنشستگی در این گروه ششم شد. سرمایه «وصندوق» برابر 7هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ380ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران تایر به دست آورد.
سرمایه‌گذاری پتروشیمی در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «وپترو» برابر یک هزارو ۸۲۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه۱۰۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۴۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

فصلی
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم داروسازی امین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پالایش نفت تبریز در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «شبریز» سود هر سهم خود را مبلغ151ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و 942میلیارد و 105میلیون ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم فنرسازی خاور صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان سپاهان در رده ششم این گروه ایستاد. «سپاها» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ347ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه 4هزارو873میلیاردو655 میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل291 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز بانک پارسیان به خود اختصاص داد.صدرا در رده چهارم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک هزارو 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر16ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی شازند در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» معادل 11هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل437 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران تایر به دست آورد. آلومراد با سرمایه‌ای برابر 25میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ9 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیمیایی فارس جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «شفارس» با سرمایه‌ای برابر23میلیارد و 622میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 42ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس