روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه‌گذاری سپه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که درخشان تهران در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «پدرخش» سود هر سهم خود را مبلغ۲۶۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت
27 میلیارد و 550میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ماشین آلات تراکتورسازی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. چرخشگر در رده هشتم این گروه ایستاد. «خچرخش» با سرمایه‌ای معادل 150میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ456ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام پالایش نفت تبریز پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران خودرو در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه 6 هزار و 300میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 423ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مپنا به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری سایپا در رده هشتم این گروه ایستاد. «وساپا» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و 750میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 266ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات روزگذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه هفتم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و 520میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 583ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نیروی زنگان به دست آورد. ماشین‌سازی اراک در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فاراک» برابر540میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ40ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان غرب جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «سغرب» با سرمایه‌ای برابر 300میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 89 رقم 531 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
صنعتی سپاهان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. سرمایه گذاری پارس توشه نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وتوشه» مبلغ۴۳۵ریال و سرمایه آن معادل۳۰۰میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته گازلوله به دست آورد. ایرانیت درجایگاه دهم ایستاد. «سایرا» زیان هر سهم خود را با سرمایه ۴۵ میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال، ۸۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام زامیاد پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۶۶۴ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مخابرات به خود اختصاص داد. گروه صنعتی بوتان در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «لبوتان» با سرمایه ۳۰۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۲۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مپنا در این گروه دهم شد. سرمایه «رمپنا» برابر ۷ هزار و ۹۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته نیروی زنگان به دست آورد. کشتیرانی در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «حکشتی» برابر ۱۰هزار میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه۱۰۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۴۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که تهران شیمی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شتهران» سود هر سهم خود را مبلغ342ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 148میلیارد ‌‌و 500میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم فنرسازی خاور صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان شرق در رده پنجم این گروه ایستاد. «سشرق» با سرمایه‌ای معادل 840 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ177ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه 45هزار و873 میلیارد و655 میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل425ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. صدرا در رده ششم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک هزار و 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 16ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» معادل 11هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل437 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در ماه گذشته سرمایه گذاری پتروشیمی به دست آورد. پتروشیمی فارابی با سرمایه‌ای برابر 50میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ26 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیمیایی فارس جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «شفارس» با سرمایه‌ای برابر23میلیارد و 622میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 42ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس