روزانه
بیشترین بازدهی
کمک فنر ایندامین سایپا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که کربن ایران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «شکربن» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۲۵۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
لنت ترمز صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کابل باختر در رده دهم این گروه ایستاد.«باختر» با سرمایه‌ای معادل ۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
توسعه معادن روی ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۵۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز توسعه معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کالسیمین در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» مبلغ ۴۳۰۱ریال و سرمایه‌ آن معادل ۱۹۵میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز کالسیمین به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده پنجم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۴۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست‌ آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه چهارم شد. سرمایه «ورنا» بیش از یک هزار و ۶۰۰میلیارد ریال است. «ورنا» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۰ریال پیش‌بینی کرده است

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته پلاستیک شاهین به دست‌ آورد. گل گهر در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کگل» برابر ۴۴۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران خودرو دیزل درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گروه بهمن جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر ۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۳۵۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. هپکو پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تپکو» مبلغ 300ریال و سرمایه آن معادل 331میلیارد و 500میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته لنت ترمز به دست آورد. ساختمان اصفهان در جایگاه دوم ایستاد. «ثاصفا» با سرمایه 160میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 178ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خودرو» معادل 5هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 800ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تکنوتار در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تکنو» در سال‌جاری 666ریال و سرمایه آن برابر 33میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.بانک کارآفرین در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «وکار» با سرمایه 700میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 543 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه پنجم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15میلیارد و 800میلیون ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 336 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر 10میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. محورسازان جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد.«خوساز» با سرمایه 150میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم 610 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
کمک‌فنر ایندامین سایپا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کابل البرز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «بالبر» زیان هر سهم خود را مبلغ ۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۱۴میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کاشی الوند در رده پنجم این گروه ایستاد. «کلوند» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر ۷هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۸۷ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبوعلی» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۲۰۷ریال و سرمایه آن معادل ۸۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده ششم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه ۲هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وساخت» برابر ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. توکافولاد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «وتوکا» با سرمایه‌ای برابر ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس