هفتگی

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم لوله و ماشین‌سازی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری بانک ملی نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وبانک» مبلغ ۶۷۸ریال و سرمایه آن معادل سه هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته حق تقدم لامیران از آن خود کرد و دوده صنعتی درجایگاه سوم ایستاد. «شدوص» سود هر سهم خود را با سرمایه 60 میلیارد ریال مبلغ 1219 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

هفته گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. توسعه معادن روی ایران در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و ۹۱۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۲۷ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. بانک پاسارگاد در این گروه ششم شد. سرمایه «وپاسار» برابر 30 هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 380 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه دهم شد. سرمایه «ونوین» برابر ۸ هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته آهنگری تراکتورسازی به دست آورد. سرمایه‌گذاری بیمه در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «وبیمه» برابر 750 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 19ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

سازه پویش در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی حافظ جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «کحافظ» با سرمایه ۱۸۰ میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۵۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم ایران‌خودرو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که گالوانیزه سپاهان در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «فجر» سود هر سهم خود را مبلغ 340 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 429 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم لوله و ماشین سازی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سایپا در رده دهم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه‌ای معادل ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. آذرآب در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 300 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 408 ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد.پالایش نفت اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «شپنا» با ۴ هزار و ۱۶۲ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۵۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده

فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه دهم شد. سرمایه «فملی» معادل 17 هزار و 368 میلیارد و 934 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 960 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته آهنگری تراکتورسازی به دست آورد. رادیاتور ایران با سرمایه‌ای برابر ۱۴۰ میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E

سازه پویش در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری توسعه ملی جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «وتوسم» با سرمایه‌ای برابر سه هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 440 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

فصلی

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم پارس پامچال جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را فصل گذشته از آن خود کرد. پارس الکتریک سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «لپارس» مبلغ ۵ ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰ میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش را در فصل گذشته حق تقدم سرمایه‌گذاری رنا به دست آورد. آهنگری تراکتورسازی سود هر سهم خود را با سرمایه 64 میلیارد ریال، یک ریال پیش‌بینی کرد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

6

پرمعامله‌ترین سهم

فصل گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. گسترش نفت و گاز پارسیان در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۱۰ هزار میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۴۱۴ ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده دهم این گروه ایستاد. «شپدیس» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 10498 ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده

فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه «وپارس» برابر ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته آهنگری تراکتورسازی به دست آورد. زامیاد در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «خزامیا» برابر دو هزار و 400 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 6ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E

ایران تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه ۱۴۵ میلیارد ‌و ۷۰۵ میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۳۵۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس