روزانه
بیشترین بازدهی
فرآوری مواد معدنی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که قند هگمتان در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «قهگمت» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۸۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم شیشه همدان صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. نیروکلر در رده پنجم این گروه ایستاد. «شکلر» با سرمایه‌ای معادل ۴۹میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را کابل‌های مخابراتی شهید قندی به خود اختصاص داد. سرمایه «بکام» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۳۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. نفت بهران در رده پنجم این گروه ایستاد. «شبهرن» با سرمایه‌ای معادل ۱۸۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را ۳۳۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه دهم شد. سرمایه «وصندوق» بیش از چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. ماشین سازی اراک در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «خاراک» برابر ۵۴۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. محورسازان جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۶۱۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
کابل‌های مخابراتی شهیدقندی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ایران‌ارقام دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «مرقام» مبلغ 696ریال و سرمایه آن معادل 50میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته فرآوری مواد معدنی به دست آورد. رازک در جایگاه دوم ایستاد. «درازک» با سرمایه 41میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2280ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را آلومینیوم ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فایرا» معادل 165میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 4007ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» در سال‌جاری 471ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سایپا در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه هفت‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 887ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه ششم شد. سرمایه «ونوین» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 388ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. سیمان هگمتان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «سهگمت» برابر 333میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 427ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. الکتریک شرق با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 845ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی امین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دامین» سود هرسهم خود را مبلغ ۴۹۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم صدرا صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. البرز دارو در رده سوم این گروه ایستاد. «دالبر» با سرمایه‌ای معادل ۴۸میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۹۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۷۵۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «وپارس» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۴۰۲ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سیمان سپاهان در رده دوم این گروه ایستاد. «سپاها» با سرمایه ۸۰۰ میلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۷۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان شرق در این گروه پنجم شد. سرمایه «سشرق» بیش از ۴۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۶۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. معدنی دماوند با سرمایه‌ای برابر ۱۰میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. «کدما» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. زامیاد جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۱۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس