روزانه
بیشترین بازدهی
دارویی لقمان دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که حمل‌ونقل پتروشیمی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «حپترو» سود هرسهم سال‌جاری را ۲هزار و ۷۴۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۸میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم خدمات کشاورزی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. املاح معدنی در رده هشتم این گروه ایستاد. «شاملا» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۲۶۳ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هشتم این گروه را البرزدارو به خود اختصاص داد. سرمایه «دالبر» معادل ۱۶میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۸۸۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری توسعه ملی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. داروسازی سبحان در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «دسبحا» مبلغ ۶۸۱ریال و سرمایه آن معادل ۱۲۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری شاهد در رده ششم این گروه ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای معادل ۴۱۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۲۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری توسعه ملی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه دهم شد. سرمایه «تایرا» بیش از ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. «تایرا» سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۲۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته گل گهر به دست آورد. آبادگران در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۴میلیارد و ۷۵میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵، رقم ۳۳۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
ایران تایر جایگاه اول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پلاستیران دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «پلاست» مبلغ 360ریال و سرمایه آن معادل 57میلیارد و 600میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان کرمان به دست آورد. عایق پلاستیک در جایگاه دوم ایستاد. «پعایق» با سرمایه 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 211ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کگل» معادل 440میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم یک‌هزار و 631ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» در سال‌جاری مبلغ 382ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر گل گهر به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «وساخت» با سرمایه 880میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 313 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ساختمان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» برابر پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 381 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. سیمان اردبیل در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «ساربیل» برابر 70میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 333 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا آذین جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه یکصد میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 568 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایران تایر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که سینادارو در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت سینادارو سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزارو ۵۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۹میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
پتروشیمی فارابی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان کرمان در رده دوم این گروه ایستاد. «سکرما» با سرمایه‌ای معادل ۲۲۰میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزارو ۴۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه چادرملو برابر یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۹۱۹ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وصندوق» در سال‌مالی ۸۵ مبلغ ۳۲۰ریال و سرمایه آن معادل ۴۸۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر معادن روی به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری سپه در رده چهارم این گروه ایستاد. «وسپه» با سرمایه یک‌هزار و ۴۹۵میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه درحالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه سایپا بیش از پنج‌هزارو۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۱۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. صنعتی آما با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت «فاما» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گروه بهمن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر ۳۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۴۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس