روزانه
بیشترین بازدهی
فارسیت دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که نگین طبس در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «کطبس» سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۱۱۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
معادن بافق صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. نوسازی ساختمان تهران در رده سوم این گروه ایستاد. «ثنوسا» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را سرمایه‌گذاری ملت به خود اختصاص داد. سرمایه «وملت» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری البرز در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «والبر» مبلغ ۳۰۵ریال و سرمایه آن معادل ۵۰۶میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. آلومینیوم ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «فایرا» با سرمایه‌ای معادل ۱۶۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳‌هزار و۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری توس گستر در این گروه پنجم شد. سرمایه «وتوس» بیش از ۲۰۰میلیارد ریال است. «وتوس» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه سیمان خزر برابر ۹۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. پارس سرام جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. پارس سرام با سرمایه‌ای برابر ۳۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶، رقم یک‌هزار و ۴۷۸ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
گالوانیزه سپاهان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. فولاد کاویان دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ فولاد کاویان مبلغ 196ریال و سرمایه آن معادل 100میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته صنعتی آما به دست آورد. کیمیدارو در جایگاه سوم ایستاد. کیمیدارو با سرمایه 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 840ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را ایران‌‌‌خودرو دیزل به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خاور» معادل 972میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1216ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» در سال‌جاری 534ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «فاسمین» با سرمایه 195میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ چهار هزار و 301 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان دشتستان در این گروه سوم شد. سرمایه سیمان دشتستان برابر 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 367 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. نورد آلومینیوم در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه نورد آلومینیوم برابر 51میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 119 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 845 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
معادن بافق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کاغذسازی کاوه در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت کاغذ سازی کاوه سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۳۶۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
دارویی لقمان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان شاهرود در رده سوم این گروه ایستاد. سیمان شاهرود با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه با مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه مس ایران برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۹۹۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت فولاد خوزستان در سال مالی ۸۶ مبلغ ۴۸۷ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار و ۱۹۲میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. گل گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر یک هزار و ۴۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بین‌المللی توسعه ساختمان در این گروه دوم شد. سرمایه «ثاخت» بیش از یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۹۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. گروه صنعتی ملی با سرمایه‌ای برابر ۲۴۷میلیارد و ۳۶۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپادیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. سایپا دیزل با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس