روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم مس باهنر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که تکنوتار در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «تکنو» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۳میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سیمان کرمان صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. داده‌پردازی ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «مداران» با سرمایه‌ای معادل ۹۳میلیارد و ۳۷۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه خساپا معادل ۹هزار و ۶۴۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خبهمن» مبلغ ۳۵۰ریال و سرمایه آن معادل ۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه‌ای معادل ۷۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملت در این گروه پنجم شد. سرمایه «وملت» بیش از یک‌هزار میلیارد ریال است. «وملت» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصدمیلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته شده است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
صدرا جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری ا‌ز آن خود کرد. قند قهستان سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قستان» مبلغ 137ریال و سرمایه‌ آن معادل 13میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته قند اصفهان به دست آورد. معادن بافق در جایگاه هفتم ایستاد. «کبافق» با سرمایه ده‌میلیارد و 125میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 4148ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خپارس» معادل دوهزار میلیاردریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 501ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اراک در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شاراک» در سال‌جاری 1134ریال و سرمایه آن برابر یک‌‌هزار و 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. مپنا در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «رمپنا» با سرمایه هفت هزار و 950میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 300 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه چهارم شد. سرمایه «فجر» برابر 429میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 218 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر ده میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 300 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. رایان سایپا جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه 300میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 740 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
قطعات فولادی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قندهگمتان در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قهگمت» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۷۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
فرآوری موادمعدنی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. صنعتی‌آما در رده دهم این گروه ایستاد. «فاما» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۳۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۸۰۳ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی‌ روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده چهارم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۲۰۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد خوزستان در این گروه نهم شد. سرمایه «فخوز» بیش از ۲هزار و ۱۹۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر گروه‌ صنعتی ملی به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر ۷۰میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال،‌ سود هرسهم خود را در رقم ۸۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس