هفتگی

بیشترین درصد افزایش
سالمین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. موتوژن سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بموتو» مبلغ ۱۴۸۵ ریال و سرمایه آن معادل ۳۴۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته حق تقدم کاربراتور ایران از آن خود کرد و کاربراتور ایران درجایگاه دهم ایستاد. «خکار» سود هر سهم خود را با سرمایه 85 میلیارد ریال مبلغ 390 ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته مپنا پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌ بندی رتبه ششم را با سرمایه 36 هزار میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 685 ریال پیش‌بینی شده است.
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته مپنا به خود اختصاص داد. آتیه دماوند در این گروه هشتم شد. سرمایه «واتی» برابر یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 935 ریال پیش‌بینی کرده است.
بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد . سرمایه‌گذاری بانک ملی در این گروه دهم شد. سرمایه «وبانک» برابر 4 هزار و 500 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 700 ریال پیش‌بینی کرده است.
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فنرسازی زر به دست آورد. سایپا در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «خساپا» برابر 10 هزار و 400 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 11 ریال پیش‌بینی کرده است.
کمترین نسبت P/E
گروه صنعتی بوتان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری بوعلی جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «وبوعلی» با سرمایه 800 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 407 ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه

بیشترین درصد افزایش
حق تقدم ایران خودرو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که نفت و گاز و پتروشیمی تامین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «تاپیکو» سود هر سهم خود را مبلغ 562 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 29 هزار میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم کاربراتور ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. ایران تایر در رده چهارم این گروه ایستاد. «پتایر» با سرمایه‌ای معادل ۱۴۳ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال، سود هر سهام خود را مبلغ ۷۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام نفت و گاز و پتروشیمی تامین پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۳۰ هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۸۰ ریال پیش‌بینی شده است.
0
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته نفت و گاز و پتروشیمی تامین به خود اختصاص داد. صنایع پتروشیمی خلیج فارس در رده پنجم این گروه ایستاد. «فارس» با ۲۴ هزار و ۷۸۸ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۸۱۷ ریال پیش‌بینی کرده است.
1
بیشترین سهام معامله شده
نفت و گاز و پتروشیمی تامین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه سوم شد. سرمایه «رمپنا» معادل ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است.
2
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته فنرسازی زر به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر ۷۰ میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.
3
کمترین نسبت P/E
گروه صنعتی بوتان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. جام دارو جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «فجام» با سرمایه‌ای برابر ۳۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۵۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است.
4

فصلی

بیشترین درصد افزایش
حق تقدم ایران خودرو جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را فصل گذشته از آن خود کرد. سیمان قاین پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سقاین» مبلغ ۹۶۵۰ ریال و سرمایه آن معادل ۲۶ میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال است.
۵
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در فصل گذشته حق تقدم کاربراتور ایران به دست آورد. کربن ایران سود هر سهم خود را با سرمایه 250 میلیارد ریال، 721 ریال پیش‌بینی کرد و در جایگاه هشتم قرار گرفت.
۶
پرمعامله ترین سهم
فصل گذشته سهام نفت و گاز و پتروشیمی تامین پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. لیزینگ صنعت و معدن در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 244 ریال پیش‌بینی شده است.
۷
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته نفت و گاز و پتروشیمی تامین به خود اختصاص داد که بانک صادرات در رده هشتم این گروه ایستاد. «وبصادر» با سرمایه 22 هزار و 906 میلیارد و 142 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 275 ریال پیش‌بینی کرده است.
۸
بیشترین سهام معامله شده
نفت و گاز و پتروشیمی تامین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک ملت در این گروه هفتم شد. سرمایه «وبملت» 33 هزار و 100 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 352 ریال پیش‌بینی کرده است.
۹
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته فنرسازی زر به دست آورد. زامیاد در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «خزامیا» برابر دو هزار و 400 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 6 ریال پیش‌بینی کرده است.
۰
کمترین نسبت P/E
گروه صنعتی بوتان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. تایدواتر خاورمیانه جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «حتاید» با سرمایه 628 میلیارد و 588 میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1122 ریال پیش‌بینی کرده است.
۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس