فروشندگان تلفن همراه در بازار جمهوری تهران، گوشی N۹۵ نوکیا، K۸۱۰ سونی اریکسون، G۸۰۰سامسونگ، K۱موتورولا، KG۸۱۰ ال جی و ۶۱۰۰ پنتک را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های این بازار معرفی کردند. فعالان بازار مدل N۹۵ نوکیا را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی در سطح بازار تلفن همراه تهران عنوان کردند و قیمت آن را در حدود پنج میلیون و ۲۰۰هزار ریال اعلام کردند. ‏این گوشی ۱۲۰ گرمی در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۶ وارد بازار جهانی تلفن همراه شده است و دارای سیستم عامل Symbian OS ۹.۲, S۶۰ rel. ۳.۰ است. K۸۱۰ سونی اریکسون که ارتقا یافته مدل K۸۰۰ است نیز توانست مقام پرفروش‌ترین گوشی را به خود اختصاص دهد و به بهای دو میلیون و ۶۵۰هزار ریال معامله شود. گوشی سونی اریکسون مدل K۸۱۰ که ۱۱۵ گرم وزن دارد، از ماه فوریه سال ۲۰۰۷ در رنگ بندی مشکی و صدفی به بازار جهانی عرضه شده است.

نخستین گوشی پنج مگاپیکسلی سامسونگ موسوم به G۸۰۰ هم با مبلغ چهار میلیون و ۱۰۰هزار ریال در بازار تلفن همراه تهران مقام پرفروش ترین گوشی تلفن همراه این مارک را به خود اختصاص داد.

گوشی G۸۰۰ سامسونگ از ماه اکتبر سال ۲۰۰۷ میلادی با ۱۳۴ گرم وزن در ترکیب رنگی نقره‌ای و مشکی به بازار جهانی تلفن همراه عرضه شده است.

K۱ موتورولا که پرفروش‌ترین گوشی این مارک در بازار تهران است هم اکنون به بهای یک میلیون و ۶۰۰هزار ریال در سطح بازار تلفن‌همراه ایران فروخته شود. این گوشی ۱۰۲گرم وزن دارد و با رنگ بندی آبی و نقره ای از ماه جولای سال ۲۰۰۶ به بازار جهانی وارد شده است. بعد از گوشی KG۸۰۰ ال جی مدل KG۸۱۰ از سوی فروشندگان به عنوان پرفروش‌ترین گوشی معرفی شد که به بهای یک میلیون و ۷۵۰هزار ریال به فروش رسید. این گوشی که از بدو ورود به بازار مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است دارای امکاناتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱،۳ مگاپیکسلی با حافظه داخلی ۱۲۸ مگابایتی است.

۶۱۰۰ PG پنتک هم که به بهای یک میلیون و ۴۵۰هزار ریال فروخته می‌شود به عنوان پرفروش‌ترین گوشی این مارک در سطح بازار تلفن همراه جمهوری تهران معرفی شد. گوشی تاشو مذکور که از سه ماه سوم سال ۲۰۰۵ میلادی وارد بازار شده، بر روی سه باند GSM ۹۰۰ ، GSM ۱۸۰۰ و GSM ۱۹۰۰ کار می کند و دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲هزار و ۱۴۴ رنگ و صفحه نمایش خارجی OLED با قابلیت نمایش ۲۶۲هزار و ۱۴۴ رنگ است.