لپ‌تاپ باریک و حرفه‌ای ایسر

بازار دیجیتال- مدل Aspire ۷۷۴۱G از لپ‌تاپ‌های با قابلیت و باریک ایسر است که از قیمت مناسبی نسبت به سایر نمونه‌های هم رده این لپ‌تاپ برخوردار است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده intel core i۵-۲.۹۳GHZ، رم شش گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰ گیگابایت است.کارت گرافیک این لپ‌تاپ همAMD Radeon HD ۶۳۷۰M ۵۱۲ MB UpTo ۱۹۷۰ MB است. در مورد صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم باید بگوییم که Aspire ۷۷۴۱G به یک صفحه نمایش ۱۷ اینچی از نوع LED Backlight, CineCrystal Display with a Fast Response Time و با وضوح تصویر ۱۶۰۰×۹۰۰ نقطه در اینچ مجهز است. البته به کمک پورت HDMI می‌توانید لپ‌تاپ ۷۷۴۱ را به تلویزیون‌های بزرگ‌تر متصل کرده و از تماشای فیلم‌های Full HD لذت ببرید. صفحه نمایش ۷۷۴۱ روشن، براق و با کنتراست بسیار بالاست و رنگ‌های تولید شده، بسیار طبیعی هستند.

کسانی که علاقه‌مند به تماشای فیلم روی لپ‌تاپ خود هستند، از این لپ‌تاپ لذت خواهند برد. شاید تنها ایرادی که بتوان به صفحه نمایش ۷۷۴۱ گرفت، زاویه دید عمودی متوسط آن باشد.

همچنین تجهیز به درایو نوری SuperMulti DL Drive DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM، وب کم ۳/۱ مگاپیکسلی، کارتخوان، اسپیکر داخلی استریو (Acer ۳DSonic Stereo Speakers)، شبکه LAN و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

در مورد وزن این لپ‌تاپ هم باید بگوییم که، وزن این لپ‌تاپ بیش از ۳ کیلوگرم است که وزن زیادی محسوب می‌شود. باتری ۶ سلولی این لپ‌تاپ هم می‌تواند بین ۵/۳ تا ۳ ساعت دوام آورد. شاید این میزان کمی کمتر از لپ‌تاپ‌های در این رده قیمت باشد ولی باید سایز بزرگ صفحه نمایش را نیز در نظر داشته باشید. در مجموع می‌توان گفت که لپ‌تاپ Aspire ۷۷۴۱ با داشتن صفحه نمایشی بزرگ و قدرت مناسب، می‌تواند به راحتی کاربران خود را راضی نگاه دارد. به ویژه افرادی که به دنبال لپ‌تاپی بزرگ و قوی برای جایگزین کردن کامپیوتر رومیزی خود هستند.

به طور کلی کیفیت بالای صفحه نمایش، تجهیز به پردازنده قوی، قیمت مناسب از نقاط قوت این لپ‌تاپ و همچنین تجهیز به باتری نسبتا ضعیف، وزن زیاد از نقاط ضعف این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمتی حدود ۹۹۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۰ هزار تومان در بازار داخلی خرید و فروش می‌شود.