جدیدترین گوشی ال‌جی وارد بازار شد

جدیدترین گوشی ال‌جی موسوم به Optimus Me P۳۵۰ برای اولین بار با گارانتی رسمی درسطح بازار تلفن همراه عرضه شد. این گوشی که در لیست جدیدترین‌های ال‌جی قرار دارد با بهای ۲۴۳ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت.

این گوشی ۱۳۰ گرمی دارای صفحه نمایش لمسی ۸/۲ اینچی TFT، حافظه داخلی ۱۴۰ مگابایتی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت است. دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، سیستم‌عامل آندروید ۲/۲ و پشتیبانی از وای فای از دیگر امکانات گوشی Optimus Me P۳۵۰ ال‌جی به شمار می‌آید.

فروشندگان گوشی‌های ال‌جی معتقدند این گوشی در روزهای اولیه به دلیل قیمت بالا با تقاضای چندانی روبه‌رو نخواهد شد، اما با گذشت زمان و تعدیل قیمت با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان روبه‌رو خواهد شد.

همچنین فروشندگان گوشی‌های ال‌جی دو مدل KP۵۰۰ و BL۲۰ را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های این برند در سطح بازار تلفن همراه معرفی کردند.

این دو مدل از سال گذشته تا کنون توانسته مورد تقاضای بیشتر علاقه‌مندان این برند در بازار قرار گیرد. GU۲۳۰ و KP۱۰۵ از جمله دیگر گوشی‌های این برند است که توانسته به دلیل هزینه پایین مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد. از دیگر گوشی پرفروش این برند می‌توان به A۱۳۳ و GD۳۳۰ اشاره کرد که در سطح بازار تلفن همراه عرضه می‌شود.