در ابتدای این نشست، وحید بهرامیان، مدیرعامل ژاکت، به بررسی مسیر فعالیت ژاکت از سال ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۲، آینده کسب‌وکار و بیان چشم‌‌‌انداز این شرکت پرداخت و گفت: «ارائه خدمات به بیش از ۳۰۰‌هزار کاربر فعال در راستای توسعه کسب‌وکار اینترنتی، ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای بیش از ۱۰۰نفر نیروی متخصص به طور مستقیم و غیرمستقیم و ایجاد درآمد مولد برای بیش از ۱۵۰۰توسعه‌‌‌دهنده وردپرس در سراسر ایران از جمله دستاوردهای ژاکِت است.»

مدیرعامل ژاکِت با بیان این مطلب از آمادگی این دپارتمان برای سرمایه‌گذاری در دو مرحله بذری و اولیه خبر داد. بهرامیان در بخش دیگری از صحبت‌‌‌های خود با بیان اینکه هیروباکس با ارزش‌‌‌گذاری ۸میلیارد تومانی به ژاکت پیوست، این محصول را معرفی و بیان کرد: «با هیروباکس می‌‌‌توانید بدون محدودیت و سریع به منابع فایل‌‌‌های گرافیکی دنیا دسترسی داشته باشید. به‌طور مثال، دسترسی به منابع و فایل‌‌‌های پرمیوم سرویس‌‌‌های معتبری از جمله فری‌‌‌پیک، انوتو، شاتراستوک، ادوبی استوک، Ui۸.net، یلو ایمیج، Uplabs و... از طریق هیروباکس به‌راحتی و با تعرفه بسیار به‌صرفه و سریع امکان‌‌‌پذیر است.»

او تاکید کرد که هیروباکس تاکنون به بیش از ۱۳‌هزار کاربر فعال، حدود یک‌میلیون و ۵۰۰‌هزار درخواست فایل پرمیوم در فرمت‌‌‌های مختلف گرافیکی، تصاویر حرفه‌‌‌ای، وکتور، ui kit، ویدئو، موزیک و... را پاسخ داده است.