ویدئو پروژکتورهایی برای کاربران حرفه‌ای

بازار دیجیتال- شرکت Epson به تازگی دو محصول جدید را به بازار انواع دستگاه‌های ویدئو پروژکتور به بازار معرفی کرده است. این ویدئو پروژکتورهای جدید با مدل‌های VS۴۱۰ و VS۳۵۰W به بازار معرفی شده‌اند و قابلیت‌های متنوعی را به کاربران می‌دهند. این دو محصول جدید که با هدف شرکت‌های تجاری کوچک و کاربران حرفه‌ای طراحی و تولید شده‌اند، تصاویر را با شدت روشنایی بالایی برای کاربران به نمایش می‌گذارند. مدل VS۳۵۰W تصاویر را با وضوح تصویر WXGA و برابر ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل و مدل VS۴۱۰ هم تصاویر را با وضوح XGA برای کاربران به نمایش می‌گذارند. هر دو این ویدئو پروژکتورها مبتنی بر تکنولوژی LCD۳ بوده و تصاویر را با شدت روشنایی ۴۰۰۰ انسی لومن نمایش می‌دهند.

هر دو این ویدئو پروژکتورها امکان سازگاری با کامپیوترهای تحت ویندوز و مک را داشته و مجهز به پورت USB برای ارتباط سریع با دستگاه‌های دیجیتال دیگر هستند.

این محصولات مجهز به تکنولوژی E-TORL هم هستند که طول عمر لامپ آنها را تا حد قابل توجهی بالا برده و به ۴۰۰۰ ساعت می‌رساند. از طرفی کاربران این دو محصول می‌تواند با استفاده از حالت سازگار با محیط زیست این دستگاه‌ها مصرف برق آنها را تا ۲۵ درصد کاهش بدهند.

شرکت Epson هم اعلام کرده است که این دو دستگاه را از ماه سپتامبر آینده و با قیمت ۸۹۹ دلار برای مدل VS۴۱۰ و ۹۴۹ دلار برای مدل VS۳۵۰W به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.