همکاران سیستم- شرکت Infor که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ابزارهای سازمانی و تجاری در جهان محسوب می‌شود و بیش از ۷۵ هزار مشتری در سراسر دنیا دارد، محصول جدیدی را با نام Infor۱۰ روانه بازار کرده است که شامل مجموعه نرم‌افزاری Infor۱۰ ION Suite می‌شود و ضمن ارائه تجربه جدیدی برای کاربران و عرضه ابزارهای کاربردی فراوان، یک فناوری میان‌ابزار است که می‌تواند نحوه مدیریت سازمان‌ها را نیز متحول کند. چارلز فیلیپس، مدیرعامل شرکت Infor در این باره گفت: «مشتریان ما امروز از بهترین ابزارهای سازمانی با کارآیی فراوان در صنایع تخصصی مختلف استفاده می‌کنند. مجموعه Infor۱۰ استاندارد جدیدی است که نشان می‌دهد کارها در سازمان به چه صورت باید انجام شوند. افراد در محیط کار با استفاده از این ابزارها تجربه مشابهی را مانند زندگی روزانه خود در توییتر، فیس‌بوک و گوگل مشاهده می‌کنند. مجموعه Infor۱۰ و Infor۱۰ ION Suite این تجربیات را برای کاربران به همراه می‌آورد».

او در ادامه توضیح داد: «این مجموعه نرم‌افزاری واحد و منحصر به‌فرد این فرصت را در اختیار مشتریان ما می‌گذارد تا ابزارهای Infor خود را به‌روز کنند و نسل آتی نوآوری‌ها در حوزه نرم‌افزارها و ابزارهای سازمانی را در اختیار داشته باشند.»

مجموعه نرم‌افزاری Infor۱۰ ION Suite در قلب بسته Infor۱۰ قرار گرفته است. ابزار ION تمامی ابزارهای سازمانی شرکت Infor و غیر Infor را به هم متصل کرده و آنها را ارتقا می‌دهد و اطلاعات سازمانی را در یک فرمت ساده ذخیره می‌کند.