کامپیوترهای چند منظوره برای کاربران مختلف

بازار دیجیتال- در بازار پررونق کامپیوترهای چند منظوره که هر هفته مدل‌های جدیدی از شرکت‌های مختلف به بازار معرفی می‌شوند، شرکت HP هم به تازگی پنج مدل جدید از این محصولات را به بازار معرفی کرده است. کامپیوترهای چندمنظوره جدید این شرکت با مدل‌های TouchSmart ۶۱۰، Omni ۲۲۰، Omni ۱۲۰ ،TouchSmart ۵۲۰ و DreamScreen ۴۰۰ به بازار معرفی شده‌اند. دو مدل TouchSmart دارای نمایشگرهای ۲۳ اینچ و تمام لمسی بوده و از نسل دوم پردازنده‌های شرکت Intel بهره می‌برند. این نمایشگرها امکان چرخش ۳۰ درجه را هم دارند. نکته جالب اینکه مدل TouchSmart ۵۲۰ طراحی بدنه متفاوتی داشته و دارای جایگاهی ویژه برای قرار گرفتن کیبورد در هنگام عدم استفاده از آن است.

مدل‌های Omni این کامپیوترها هم در واقع با هدف کارآیی و قیمت مناسب طراحی و تولید شده‌اند و مدل ۱۲۰ آن از نمایشگر ۲۰ اینچی و مدل ۲۲۰ آن از نمایشگر ۵/۲۱ اینچی بهره می‌برند. این دو کامپیوتر دارای پردازنده نسل دوم Intel بوده و مجهز به تکنولوژی‌های ارتباطی جدید هستند. کامپیوتر DreamScreen ۴۰۰ هم مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۷ بوده و مجهز به ۱۰۸ بازی کامپیوتری از پیش نصب شده هم هست.

شرکت HP اعلام کرده است که این کامپیوترهای چند منظوره را به زودی به بازار عرضه خواهد کرد. طبق اعلام این شرکت، قرار است ابتدا این محصولات جدید به بازار هندوستان عرضه شود و سپس به بازار کشورهای دیگر برسد.