قدرتمند گرافیکی درخانواده ZBOXهای زوتاک

بازار دیجیتال- با رشد روز افزون تعداد کاربران رایانه‌ها نیاز به دسته بندی انواع رایانه‌ها برای کاربران بسته به نوع کاربری آنها چیزی است که روز به روز بیشتر حس می‌شود؛ چرا که با انتخاب رایانه نادرست برای کاربری مورد نظر تنها صرف هزینه ای گزاف و بیهوده برای کاربر را به ارمغان می‌آورد و این چیزی است که در بازار امروز رایانه کشورمان کمبود آن به طور چشمگیری احساس می‌شود.

محصولات خانواده ZBOX زوتاک همگی در رده رایانه‌های کوچک جای می‌گیرند که برخی مانندZBOX nano‌ها حتی به کوچکی یک کف دست هستند. این گروه هر یک به منظور بر آوردن نیاز طیف خاصی از کاربران طراحی شده‌اند، کاربرانی که خواستار رایانه‌ای کوچک و ارزان هستند که هزینه قابلیت‌هایی که به آن نیازی ندارند را طلب نکند.

در این میان، طراحان شرکت زوتاک که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کارت گرافیک در دنیا است بهتر از هر کس دیگر پی به نیاز گرافیکی کاربران نت‌تاپ‌ها برده‌اند و برای این دسته از کاربران محصولی جدید و توانمند را ارائه کرده‌اند.

ZBOX Blu-ray ۳D ID۳۶ Plus زوتاک دارای پردازنده ۵۲۵ Intel Atom دو هسته‌ای با چیپ ست NM۱۰ Express هستند که آنها را به یکی از قوی‌ترین نت‌تاپ‌های موجود تبدیل می‌کند. همچنین با داشتن پردازنده گرافیکی نسل جدید ION انویدیا با ۵۱۲ مگابایت حافظه DDR۳، که مانندش را در هیچ محصول دیگر در این دسته نمی‌توان یافت، می‌توان این محصول را در نوع خود منحصر به فرد توصیف کرد.

این میزان توان پردازشی و گرافیکی با پشتیبانی از فن‌آوری PureVideo HD انویدیا در هم می‌آمیزد و پخش فوق‌العاده‌ای از بلو- ری با کیفیت ۱۰۸۰p را به طور سه بعدی برای کاربر ارائه می‌دهد که تجربه پخش ویدئویی را همان‌طور که کارگردان‌ها در نظر داشته‌اند به کاربران می‌چشاند.