تبلت‌هایی با عمر باتری مناسب

بازار دیجیتال- شرکت Lenovo به تازگی با محصولات جدید و جالبی به بازار انواع تبلت‌های چند رسانه‌ای وارد شده است. این محصولات جدید شامل دو تبلت با مدل‌های LePad S۲۰۰۷ و LePad S۲۰۱۰ هستند که برخلاف انتظار بسیاری از فعالان و کارشناسان بازار از پردازنده چهار هسته‌ای Tegra ۳ بی‌بهره هستند.

مدل LePad S۲۰۱۰ دارای نمایشگر ۱/۱۰ اینچی بوده و از پردازشگر دو هسته‌ای Qualcomm با سرعت ۵/۱ گیگاهرتزی بهره می‌برد. ظرفیت رم این دستگاه برابر یک گیگابایت بوده و در آن نسخه ۲/۳ سیستم‌عامل آندروید نصب شده است. با این حال اما شرکت Lenovo اعلام کرده است که این تبلت را با آندروید نسخه بستنی حصیری به بازار جهانی عرضه می‌کند.

تبلت مدل LePad S۲۰۰۷ اما از نمایشگر ۷ اینچی بهره می‌برد و از نظر سخت‌افزاری تا حد زیادی شبیه مدل بزرگ‌تر خودش است. نمایشگر این دستگاه تصاویر را با وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. دوربین این تبلت وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین وب کم آن هم کیفیت ۳/۱ مگاپیکسلی دارد.

طول عمر باتری مدل ۱۰ اینچی برابر ۱۱ ساعت برای هر شارژ است و طول عمر باتری مدل ۷ اینچی در هر بار شارژ به ۸ ساعت می‌رسد. وزن تبلت بزرگ‌تر ۶۷۰ گرم و وزن تبلت کوچک‌تر ۳۶۰ گرم است. شرکت Lenovo اعلام کرده است که این دو تبلت جدیدش را از ماه دسامبر و ابتدا به بازار چین عرضه خواهد کرد. این شرکت اما اعلام کرده است که به زودی این محصولاتش را به بازار جهانی هم عرضه می‌کند.