گوشی هوشمند XT۳۲۰ محصول شرکت موتورولا است که به لحاظ مقاومت در برابر رطوبت و گردوخاک جزو گوشی‌های مقاوم محسوب می‌شود. این گوشی از چهارباند شبکه GSM و HSDPA بهره می‌برد و با ابعاد ۶/۱۲×۵/۵۸×۱۰۹ میلی‌متر، ۱۰۷ گرم وزن دارد. صفحه نمایش ۲/۳ اینچی گوشی از وضوح تصویر ۴۸۰×۳۲۰ پیکسل و فناوری Gorilla Glass که قابلیت ضدخش دارد برخوردار است. از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بلندگو، جک صوتی ۵/۳ میلی‌متری، کارت microSD برای ارتقای حافظه اشاره کرد. XT۳۲۰، ۵۱۲ مگابایت ROM و ۵۱۲ مگابایت RAM دارد، از اتصالات GPRS، EDGE، HSDPA، Wi-Fi، بلوتوث و microUSB پشتیبانی می‌کند و دارای دوربین ۱۵/۳ مگاپیکسلی است.

گفتنی است، دوربین این گوشی قادر است تصاویر را با وضوح تصویر ۲۰۴۸×۱۵۳۶ پیکسل و فلش LED و نشانگذاری تصاویر ثبت کند. اگرچه دوربین گوشی خیلی پیشرفته نیست اما این گوشی از دوربین ثانویه هم بهره می‌برد. سیستم‌عامل گوشی نسخه ۲.۳.۶ (Gingerbread) آندروید است و از پردازنده ۶۰۰ مگاهرتز بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌ می‌توان به مرورگر HTML، Adobe Flash، رادیو استریو fm با RDS، GPS با A-GPS اشاره کرد.

این گوشی همچنین قابلیت مقاومت دربرابر گردوخاک و رطوبت را دارد و از فایل‌های MP۳/WAV/WMA/AAC+ و MP۴/WMV/H.۲۶۳/H.۲۶۴ پشتیبانی می‌کند. باتری گوشی هم ۱۶۵۰ میلی‌آمپری لیتیوم یونی است که در حال مکالمه ۱۰ ساعت و در حال آماده باش ۵۰۴ ساعت شارژ نگه می‌دارد.