مانیتورهای جدید ایسوس به بازار آمدند

بازار دیجیتال- ایسوس سری جدیدی از مانیتور‌های خود را برای نیاز‌های مختلف ارائه کرده است. یکی از این سری‌ها که برای کاربران مشتاق کارآیی و طراحی ساخته شده است، مانیتور‌های سری VS این شرکت است.

مانیتور‌های سری VS دارای طراحی ساده‌ای هستند، اما این سادگی باعث نمی‌شود که آن را در رده محصولاتی با طراحی غیر جذاب قرار دهیم. یکی از ویژگی‌هایی که ایسوس در محصولات سری VS به کار برده است استفاده از نور پس زمینه LED و دستیابی به نسبت کنتراست متغیر ۵۰۰۰۰۰۰۰ به یک و همچنین استفاده از فناوری ASCR (Asus Smart Contrast Ratio)o است.

این موضوع باعث نمایش بسیار بهتر تصاویر با نسبت کنتراست متفاوت می‌شود. تمام محصولاتی که در این سری ارائه می‌شوند از حداکثر دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کنند که این موضوع امکان نمایش تصاویر ویدئویی با کیفیت را به کاربر می‌دهد.

همچنین ایسوس در این محصول از فناوری Smart View پشتیبانی می‌کند. وجود این فناوری این امکان را به مانیتور می‌دهد تا در زمان تغییر زاویه کاربر نسبت به صفحه به صورت هوشمند کیفیت تصویر را تنظیم ‌کند تا کیفیت تصویر در حال مشاهده برابر با کیفیت تصویر قابل مشاهده در حالت تماشای صفحه نمایش در حالت نگاه به صورت مستقیم باشد.

از دیگر ویژگی‌های مانیتورهای این سری، قابلیت Aspect Control Function است که نسبت تصویر را بر اساس نوع تصویر در حال ارسال به مانیتور تنظیم می‌کند. همچنین قابلیت Splendid Video Intelligent (برای تنظیمات بهتر نور، روشنایی و کنتراست بر اساس پروفایل موجود در این قابلیت) است. طراحی خاص و زیبای این سری از مانیتورهای ایسوس از دیگر موارد قابل توجه است.