لپ‌تاپ سبک، باقابلیت و گران‌قیمت سونی

بازار دیجیتال- اگر به دنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند، سبک وزن و جمع و جور هستید و از قضا قیمت هم برای‌تان فاکتور چندان مهمی به حساب نمی‌آید، سری ۱۳ اینچی‌های سونی Vaio Z همان چیزی است که مناسب شما است. این لپ‌تاپ‌های سونی با وزن تنها ۳۶/۱ تا ۶۰/۱ کیلوگرم ویژگی‌های یک لپ‌تاپ کاری واقعی را ارائه می‌کند که از جلمه‌ آنها می‌توان به پردازنده‌ قدرتمند Core i و Core ۲ Duo کانفیگ‌هایی با حافظه‌های SDD یا هارددیسک HDD، حافظه‌ رم DDR۳ و کارت گرافیکی قدرتمند Nvidia Geforce ۳۳۰M اشاره کرد. در ضمن کانفیگ‌های مختلف آن نیز دارای DVD Drive یا BluRay هستند.

در این بین مدل Z۱۳۳GX از باقابلیت‌های این سری است که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده ۲.۵۳GHZ ه INTEL CORE I۵-، رم چهار گیگابایتی از نوع SSD و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایت SSD است.

تجهیز به سه پورتUSB ۲.۰،VGA ، HDMI، Ethernet، شیار Express Card ۳۴، شیار کارت خوان و درایو نوری از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ همچنین به کارت گرافیکی Nvidia GeForce GT۳۳۰M ۱۰۲۴ MB UpTo ۴۰۹۶ MB ،صفحه نمایش ۳/۱۳ اینچی از نوع X-Black LCD VAIO Display, LED Backlight، درایو نوری DVD±R/±RW/±R DL/-RAM ،بلوتوث داخلی، وب کم ۳/۱ مگاپیکسلی، کارتخوان، حسگر اثر انگشت و ... مجهز است. باتری این لپ‌تاپ هم شش سلولی باقابلیت کارکرد ۵/۵ ساعت است.

به طور کلی تجهیز به بدنه سبک و با کیفیت ساخته شده از کربن، طراحی باریک، مستحکم و بسیار سبک، تجهیز به نمایشگر مات و باکیفیت، امکانات سخت‌افزاری مطلوب، عملکرد پرسرعت و قدرتمند از نقاط قوت این لپ‌تاپ است.

این مدل لپ‌تاپ برای استفاده افرادی که به دنبال نوت بوکی بسیار سبک و قابل حمل هستند، پیشنهاد می‌شود. همچنین این لپ‌تاپ از جمله مدل‌هایی است که به مدیران و افراد پرمشغله و مشکل پسند توصیه می‌شود. لپ‌تاپ مذکور که وزن آن ۵۶/۱ کیلوگرم است در رنگ خاکستری و با قیمتی حدود سه میلیون و ۲۹۰ تا سه میلیون و ۳۶۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.