اچ تی سی جای آی میت را می‌گیرد

منابع بازاری از افزایش تقاضای مشتریان از گوشی‌های پاکت پی سی با برند اچ تی سی در سطح بازار تلفن همراه تهران خبر دادند. آخرین بررسی‌های صورت گرفته در بازار تلفن همراه تهران حاکی از آن است که تنوع مدل‌های اچ تی سی با ظاهری زیبا باعث شده تا مشتریان چندان تمایلی به خرید گوشی‌های پاکت پی سی و هوشمند آی میت نداشته باشند.

فروشندگان بازار می‌گویند: با افزایش عرضه جدیدترین مدل‌های اچ تی سی در بازار تلفن همراه شاهد افزایش خریدوفروش این برند در سطح بازار تلفن همراه هستیم.

با وجود توزیع گوشی‌های آی میت در بازار تلفن همراه، استقبال خوبی از این برند نمی‌شود؛ چرا که مدتی است گوشی جدیدی از آی میت وارد بازار تلفن همراه نشده است.

با توجه به اینکه سابقه عرضه گوشی‌های آی میت از اچ تی سی بیشتر است، ولی مارک اچ تی سی توانسته بعد از مدت زمان کوتاهی از لحاظ خریدوفروش از آی میت پیشی گیرد. گوشی‌های اچ تی سی به دلیل دارا بودن سیستم عامل حرفه‌ای، بیشتر در میان افراد تحصیل کرده جامعه مورد استقبال قرار می‌گیرد.

در همین حال فروشندگان مدل DIAMOND TOUCH را به عنوان پرفروش ترین مدل این برند با قیمت شش میلیون و ۸۵۰ هزار ریال معرفی کردند.

گفتنی است که اچ تی سی پیش از این خود تولید کننده گوشی‌های آی میت و چند مارک معتبر دیگر بود، اما از دو سال گذشته تاکنون این شرکت تصمیم گرفته که با مارک خود در بازار کار کند.