مجمع عمومی‌عادی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از ساعت ۱۰ در محل سالن اجتماعات موسسه منظومه خرد با حضور اعضا سازمان برگزار می‌شود.

در این نشست عملکرد سازمان در طول یک سال فعالیت و گزارش مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۸۷ ارائه می‌شود. با توجه به پایان کار هیات مدیره و بازرس سازمان، از میان کاندیداهای شاخه شرکت‌ها ۱۵ نفر به عنوان عضو اصلی و سه نفر به عنوان عضو علی‌البدل، شاخه فروشگاه‌ها سه نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی‌البدل و از شاخه مشاوران دو نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی‌البدل به مدت سه سال انتخاب خواهند شد.

همچنین یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر به عنوان بازرس علی‌البدل به مدت یک سال انتخاب خواهند شد. تعداد کاندیداهای شاخه شرکت‌ها ۲۹ نفر، شاخه فروشگاه‌ها ۴ نفر، شاخه مشاوران ۹ نفر و دو نفر نیز به عنوان کاندیدای بازرس اعلام آمادگی کردند. بر اساس ماده ۸ اساسنامه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مجمع عمومی‌عادی در پاییز هر سال تشکیل می‌شود. با استناد به ماده ۷ اساسنامه سازمان، مجمع عمومی‌نظام صنفی هر استان از اعضا و یا نمایندگان آنان که دارای حق رای هستند، تشکیل می‌شود.

میزان حق رای اعضا طبق فرمول مصوب شورای مرکزی تهیه شده که به این ترتیب هر عضو با توجه به تعداد آرای مندرج در سایت سازمان می‌تواند برگه رای دریافت کرده و در انتخابات شرکت کند.

هر یک از اعضا نیز حداکثر می‌تواند با ارائه معرفی‌نامه کتبی حداکثر به نمایندگی از عضو دیگر برگ رای دریافت کرده و در انتخابات مشارکت کند.