بازار دیجیتال- از ورود مانیتورهای AOC به بازار داخلی حدود یک سال می‌گذرد و به‌رغم ادعاهای برخی فروشندگان مبنی بر فروش پایین مانیتورهای این برند، مادیران عرضه‌کننده مانیتورهای این برند از تقاضای زیاد برای این مانیتورها خبر می‌دهد.

طبق اعلام فعالان بازار، اگرچه مانیتورهای این برند با ضمانت و پشتیبانی مادیران به فروش می‌رسند، ولی همچنان توجه مصرف‌کنندگان به سمت مانیتورهای LG و سامسونگ است و کمتر کسی به سراغ برندهای دیگر موجود در بازار می‌رود.اما نمایندگی‌های فروش مادیران معتقدند قیمت پایین این مانیتورها و قابلیت‌های فراوان آن‌ها باعث شده AOC در بازار فروش مطلوبی داشته باشد. به گفته آن‌ها در شرایطی که بازار در رکود به سر می‌برد، نمی‌توان انتظار داشت AOC فروشی در سطح LG و سامسونگ یا حتی نزدیک به آن‌ها داشته باشد.به هر حال، مادیران مدل‌های جدید مانیتورهای ۲ AOC را وارد بازار می‌کند و خدمات پس از فروش گسترده‌ای را برای آن‌ها در نظر گرفته است. مدل +۲۰۳VW از مانیتورهای ۲۰ اینچ پرفروش این برند است که به ورودی DVI، تکنولوژی DCB و ... مجهز است.

وضوح تصویر این مانیتور ۲۰ اینچ صفحه عریض ۱۰۵۰×۱۶۸۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن ۳۰۰cd/m۲ است. نسبت کنتراست این مانیتور نیز ۳۰۰۰:۱ و زاویه دید آن ۱۶۰ درجه افقی و عمودی است. حداکثر زمان پاسخگویی این مانیتور به تصویر نیز ۵میلی‌ثانیه است.

+ ۲۰۳VW با قیمت ۱۷۵هزار تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.