پزشکان فارسی‌زبان

بازار دیجیتال- اگر به موضوعات پزشکی بهداشتی علاقه دارید و مایلید که بدانید مثلا گودی کمر با کمر درد ارتباط دارد یا نه یا شربت تریاک را در کجا به فروش می‌رسانند سایت پزشکان فارسی‌زبان به آدرس WWW.Pezeshkan.org را به شما معرفی می‌کنیم. این سایت دارای بانک اطلاعاتی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و ... است. موضوعات موجود در سایت به صورت یک نوار عمودی در سمت راست صفحه دیده می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به فیزیولوژی، مواد دارویی طبیعی، پوست و مو، بهداشت محیط، تغذیه، جهان پزشکی، خبر دانشگاه‌ها، اورژانس، آیین‌نامه‌های پزشکی، حافظه و مطالعه و ... است.

قسمت چپ سایت نیز در برگیرنده بخش‌های خبری پزشکی جالبی همچون استرس و علل ایجاد آلرژی، ویروس دوست جدید همه، عدم ارتباط تاثیر شامپوها و ریزش مو، پیش‌بینی آینده زناشویی با ریاضیات، جویدن آدامس و کاهش رفلاکس معده، علت سفید یا خاکستری شدن مو، شخصیت انسان‌ها و مدل موی آنها، فایده رژیم گیاهی و سلامتی، خواب‌های آشفته، آفتاب‌سوختگی کودک، کمردرد کودکان، توصیه‌هایی برای تسکین درد زانو و ... است.

این سایت علاوه بر خبرها و مطالب پزشکی درمانی دارای یک بخش جالب به نام «آشپزی سالم» است که با انتخاب این گزینه صفحه‌ای پیش روی شما باز می‌شود که در آن دستورالعمل پخت انواع شیرینی، غذای سنتی، مدرن، دریایی و ... وجود دارد.

Sonitasarabi@gmail.com