اسپیکرهایی برای کاربران حرفه‌ای

بازار دیجیتال- شرکت Kobian که یکی از تولیدکنندگان محصولات و لوازم‌جانبی کامپیوترهای شخصی است، به تازگی محصولات جدیدی را به این بازار معرفی و عرضه کرده است.

این محصولات جدید اسپیکرهایی برای انواع کامپیوترهای شخصی هستند. طبق اعلام این شرکت، این اسپیکرهای جدید که در چهار مدل متنوع به بازار معرفی شده‌اند، علاوه بر پخش صدای با کیفیت، طراحی ساده، اما زیبایی را هم در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند.

اسپیکرهای جدید شرکت Kobian که با نام Mercury معرفی شده‌اند، در چهار مدل S۲۳۰ ،S۲۴۰ ،S۲۱۰ و S۲۲۰ به بازار عرضه می‌شوند.

مدل‌های S۲۳۰ و S۲۴۰ اسپیکرهایی حرفه‌ای برای پخش با کیفیت صدا هستند که می‌توانند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به موسیقی باشند. این دو مدل قابلیت پخش صدا با قدرت ۶۲۰ وات را در اختیار کاربران خود می‌گذارند. این اسپیکرها همچنین دارای کلیدهای کنترل صدا و جک مخصوص هدفون هستند که در قسمت جلویی بدنه اسپیکر تعبیه شده‌اند.

دو مدل دیگر این اسپیکرهای جدید یعنی مدل‌های S۲۱۰ و S۲۲۰ هم برای کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری طراحی وتولید شده‌اند. این دو مدل امکان پخش صدا با قدرت ۴۴۰ وات را به کاربران خود می‌دهند تا به این ترتیب احساس حقیقی‌تری را در هنگام انجام بازی تجربه کنند.

این چهار اسپیکر جدید همچنین امکان استفاده با انواع دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل را هم دارند. شرکت Kobian اعلام کرده است که محصولات جدید خود را با قیمتی متغیر از ۲۵۰ تا ۵۰۰ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.