تلفن‌همراه - ۵ خرداد ۸۸

بازار دیجیتال- پنجاهمین شماره ماهنامه تلفن‌همراه منتشرشد. این شماره از ماهنامه همچون شماره‌های قبلی خود به بخش‌هایی نظیر ماه‌شمار، اجتماعی، اخبار در گوشی، اخبار داخلی، بازار، اخبارخارجی، دیدنی‌ها، پیامک و.... تقسیم شده است. پرونده شماره جدید این ماهنامه به بررسی تاثیرات تلفن‌همراه بر کودکان و نوجوانان اختصاص یافته است. در این پرونده آمده است؛ «طبق آمار حداقل ۶۰‌درصد از نوجوانان و کودکان تقریبا یک ساعت در روز از تلفن همراه استفاده می‌کنند و...» در قسمت راهنمای خرید این ماهنامه شما می‌توانید از قیمت و امکانات انواع گوشی‌های موجود در بازار همانند سامسونگ، ال‌جی، نوکیا، اچ تی سی،

سونی اریکسون و... باخبر شوید. همچنین بخش زیر وبم شماره جدید از ماهنامه نیزبه گوشی سونی اریکسون مدل W۹۹۵ اختصاص یافته است. به عنوان مثال در بخشی آمده است که این گوشی به دلیل دوربین ۱/۸ مگاپیکسلی، مانیتور ۱۲ اینچی، سنسور چرخش و تشخیص حرکت دست، کارت حافظه ۸ گیگابایتی و ... قابل قبول است. کاهش قیمت E۷۵ نوکیا، معرفی اپراتورهای عراق، ده گوشی پرفروش ماه مارس ۲۰۰۹، معرفی سه گوشی مدیریتی ایده‌آل، همه چیز در مورد بلوتوث، بوق اشغال و صبر ایوب پاداش تماس مشترکان، دوام نوکیا در بازار ایران، خیمه عرب‌ها در تالیا و.... از دیگر مطالب به چاپ رسیده در این ماهنامه است.

همچنین در این شماره علاقه‌مندان به تعمیرات می‌توانند با باز کردن گوشی سامسونگ مدل D۹۸۰ آشنا شوند. پنجاهمین شماره ماهنامه تلفن‌همراه که به تازگی منتشر شده است با قیمت ۱۵۰۰تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.