بازار دیجیتال- معضلات صنف رایانه انگار پایان‌یافتنی نیست. یک روز اعضای این صنف از رکود حاکم بر بازار می‌نالند و روز دیگر از نوسانات ارزی و تغییرات نرخ تعرفه و ...

این بار اعضای صنف رایانه از سختگیری‌های اداره راهنمایی و رانندگی در رابطه با جلوگیری از توقف خودروها در اطراف پاساژ پایتخت می‌نالند و ادعا می‌کنند این مساله باعث شده بازار دیگر مانند سابق پررفت و آمد نباشد.

به گفته فعالان این مرکز خرید و فروش رایانه‌، سابق بر این حتی در صورت راکد بودن بازار مصرف‌کنندگان به بازار مراجعه می‌کردند حتی اگر خرید و فروشی صورت نمی‌گرفت، اما این اواخر با سختگیری‌های راهنمایی و رانندگی از میزان مراجعین به این مرکز کاسته شده است. یکی از اعضای هیات‌مدیره پاساژ پایتخت در این رابطه می‌گوید: از آنجا که این اقدام راهنمایی و رانندگی باعث شده کسبه پاساژ گله‌مند شوند، ما به شهرداری و اداره راهنمایی و رانندگی پیشنهاد دادیم برای رفع این معضل تصمیم‌گیری کنند، اما نتیجه‌ای نداشت.

به گفته وی؛ حتی اعضای پاساژ پایتخت پیشنهاد ساخت پارکینگ را با تقبل هزینه از طرف اعضای پاساژ داده‌‌اند، اما با این پیشنهاد هم موافقت نشده است و کسبه این مرکز خرید و فروش رایانه نیز چاره‌ای جز تحمل این شرایط ندارند.

شنیده می‌شود برخی از کسبه اعلام کرده‌اند در صورتی که مشکلات از این دست رفع نشود دست از فعالیت می‌کشند.