معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های اچ‌تی‌سی در بازار

فروشندگان گوشی‌های اچ‌تی‌سی مدل‌های Touch Viva این برند را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی در بازار تلفن همراه معرفی کردند. گوشی‌های Touch Pro،Touch HD و Touch Diamond۲ این برند به عنوان مدل‌های خوش‌فروش در سطح بازار تلفن همراه معرفی شدند. قیمت مقرون به صرفه و امکانات بالا باعث شده تا مشتریان تمایل به خرید این مدل گوشی داشته باشند.

گوشی Touch Viva که با گارانتی رسمی ‌به بهای ۲۶۸ هزار تومان فروخته می‌شود، در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های اچ‌تی‌سی قرار گرفته است.

صفحه نمایشTFT با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD از مشخصات فنی گوشی Touch Viva اچ‌تی‌سی به شمار می‌آید.

گوشی Touch HD که دارای امکاناتی نظیر سیستم عامل Microsoft Windows Mobile ۶.۱ Professiona، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسل دارای فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم برای مکالمه تصویری و ۲۸۸ مگابایت حافظه داخلی است به بهای ۷۱۸هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

گوشی Touch Pro این برند که با اسقبال خوب مشتریان روبه‌رو شده است و به بهای ۶۸۲هزار تومان فروخته می‌شود، دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسل، دارای فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم VGA، حافظه داخلی ۲۸۸ مگابایت و ارتقای آن توسط مموری کارت است.

گوشی Diamond۲ Touch اچ‌تی‌سی که با قیمت ۶۱۰ ‌هزار تومان توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار بگیرد از امکاناتی چون سیستم عامل Microsoft Windows Mobile ۶.۱ Professional، صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم VGA، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ و حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره می‌برد.

گوشی Touch که با قیمت ۳۷۵ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود دارای مشخصاتی همچون صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دومگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت است.