اعمال مقررات درباره شرکت‌های متخلف اینترنتی

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی تاکید کرد که در صورت تعلل هر یک از شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات اینترنتی و با محرز شدن تخلف، برابر مفاد پروانه مقررات لازم در مورد شرکت‌های متخلف اعمال می‌شود. حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: با توجه به اینکه زنجیره ارائه خدمات ADSL متشکل از خدمات مشترک شرکت‌های PAP یا همان ندا و شرکت مخابرات ایران است، بروز هرگونه تعلل و تخلف از سوی هر یک ازشرکت‌های مذکور امکان ایجاد اشکال در سرویس مذکور را به همراه داشته که در صورت تعلل هر یک از این شرکت‌ها، محرز شدن تخلف برابر مفاد پروانه مقررات لازم در مورد شرکت‌های متخلف اعمال می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: رگولاتوری به دنبال آن است که در چارچوب پروانه اعطا شده به اپراتورها قانون را اعمال کند، تا حداقل مفاد این پروانه‌ها اجرا شود.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به فعالیت‌های شرکت‌های «ندا» گفت: تسهیم بازار، اتصال مستقیم به شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، ارائه خدمات ارزش افزوده از جمله راهکارهای گسترش حوزه فعالیت اپراتورهای PAP و ایجاد فضای رقابتی برای ارائه خدمات اینترنت است.